Vind het beetje bizar dat mensen er allemaal 1 uitzonderlijk geval erbij halen die 1x een positieve cb had bij een ovulatie. Alleen omdat TS 1x een cyclus had van 44 dagen. Daarbij zegt iedereen altijd hier dat je LH piek zo kort is vaak, dus zou het wel heel apart zijn dat TS dr testen al vanaf maandag op lh reageren. Wat ik wel erg vreemd vind is dat je cb positief is bij een kv-streepje die ik praktisch niet zie. Daarbij vind ik dat we realistisch moeten zijn en dat als je dus ondertussen meer dan 2 weken geleden volgens jou je ovulatie hebt gehad, de streepjes wel erg licht zijn. Dit icm met het bruinverlies, vind ik het nog onzeker. Maar ik hoop natuurlijk dat je kv test snel gaat knallen!
Dat komt omdat iemand zei dat dat nooit kan. En als het tegendeel bewezen is, is het toch wel goed om te melden . En volgens mij zegt niemand dat het bij TS zo is alleen dat het wel kán. En TS is niet zeker van haar eisprong, waarschijnlijk is die dus later geweest en niet twee weken geleden. TS de CB is duidelijk hopelijk lopen je streepjes ook mooi op! Voorzichtig gefeliciteerd.
ja ik weet idd echt niet wanneer de eisprong plaats heeft gevonden, ik had dat bewust zo gedaan afgelopen maand omdat ik niet telkens ermee bezig wilde zijn. Misschien heb ik een latere eisprong gehad enige wat ik nu kan doen is afwachten x
Ik kan jullie beloven dat Kruidvat test super duidelijk is in het echt zonder te turen staat er een roze lijn. Ik heb op het moment een leentoestel en maakt onduidelijke foto's in combinatie met het uploaden worden ze alleen slechter..maar voor mij geeft het ook niet hoor want ik zie dat ze voor nu opgelopen zijn. Hoop ook dat het goed blijft gaan ! bedankt voor je reactie
Ik vind hem ook erg licht, maar je cb gisteren was wel mooi! Misschien test je in de middag/avond wel duidelijker, had ik ook. Om echt oploop te zien kan je dan beter of ‘s ochtends of ‘s middags testen, anders krijg je zo’n vertekent beeld en word je zelf alleen maar onzeker van.
Spannend Citroentje93! Maar ik ga je gewoon feliciteren, je hebt een mooie CB en ziet zelf duidelijk oploop. Dus gefeliciteerd!
Ja bij mij gaat de action ook heel traag terwijl de Kruidvat heel goed verschil kleurt gelijk mooi roze..nog even afwachten Sinds wanneer heb jij positief getest ? heb je ook al een CB gedaan ?
Eergisteren bijna niet te zien, toen leek de action zelfs ietsjes duidelijker dan de kv. Gisteren heeel klein beetje duidelijker maar action nog gelijk, vandaag kv heel duidelijk te zien, snel en goed roze en de action is een beetje hetzelfde gebleven als eergisteren vooralsnog. Ga denk ik geen CB doen deze keer.
Zoveel verschillende ervaringen maken het er niet makkelijker op. Al snap ik het zoeken naar bevestiging Vertrouw op je lichaam! Action lopen idd super traag op. Zou lekker met de kv doorgaan! Hopelijk een mooie oploop
Idd !Tot nu to voelt het goed aan en ik blijf vertrouwen hebben als het mis gaat tja niks aan te doen, maar heb er voor nu gekozen om er van te genieten xx
Ik ben wat minder enthousiast over je testen als ik heel eerlijk ben. Ze blijven naar mijn mening te licht. Hopelijk heb ik het mis!!
Ik ben wat minder enthousiast over je testen als ik heel eerlijk ben. Ze blijven naar mijn mening te licht. Hopelijk heb ik het mis!!