Hoi! Ben veeel te vroeg met testen! Maar heb het toch gedaan! Ik had geen verwachtingen ook al vole ik van alles! Binnen de aflees een mega mega tuur gehad. Ben boodschappen gaan, kom terug en zie een 2de roze streep op fe test. Flink na afleestijd beschouw hem ook gewoon als negatief. Vind hem wel heel duidelijk voor eem indroger. Ben vermoedelijk 8 of 9 dpo. Zien jullie hem ook?
Ik zie ook duidelijk een streepje. Je bent nog heel vroeg met testen, maar zo begon het bij mij ook, met een streepje na afleestijd. Ik hoop voor je dat het geen indroger is! (Heb ik nog nooit gehad met Actiontests en ik heb er echt heel veel gedaan...)
Ik weet het niet hoor....ben echt huiverig. Ik schrok me kapot toen ik het zag! Kan ook misschien nog vloeistof zijn ofzo...
Voor 8 of 9 dpo is dat een vrij duidelijk (indroog) streepje hoor! Ben benieuwd wat je volgende test doet
Ik vindt het voor een indroger wel een veel te duidelijk streepje... wat spannend. Hopelijk loopt die gewoon mooi op
Ik vind hem ook wel erg duidelijk voor een indroger. Na hoeveel tijd na de test had je voor het laatst gekeken? Voordat je boodschappen ging doen. Aangezien je binnen afleestijd een tuurstreep had.
Geen flauw idee. Maar ongeveer nog een uur na testen nog gekeken. Was trouwens meer een schaduwstreepje. Echt super vaag dit.
Ik ga waarschijnlijk morgen weer testen. Ben benieuwd maar voel er gelukkig nog niks bij kwa hoop etc. Streepje is flink na afleestijd gekomen, denk nog steeds dat vloeistof misschien niet goed was doorgelopen. Nieuwsgierig ben ik wel
Als de vloeistof niet goed is doorgelopen had het streepje nu weg moeten zijn met water?! K vind hem ook erg duidelijk voor een indroger ben benieuwd!