Hey meiden! Toen ik afgelopen vrijdag weer wat bruinverlies had verloor ik de hoop dat het deze maand gelukt zou zijn. Echter was dit maar een heel klein beetje en lichtbruin. Gisteren helemaal niets en tot nu toe ook nog niets. Zou het dan toch nog kunnen? Ik vind 't zo lastig! Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus. Mijn cyclus is niet even regelmatig en varieert van 21 tot 32 dagen. Als ik een gemiddelde bereken over mijn cyclussen dan kom ik uit op 26 dagen. Nu mijn vraag: wie heeft er eerder bruinverlies gehad en bleek toch zwanger te zijn? Hoe lang hield dit bruinverlies aan? En vanaf wanneer kun je dan testen? Ik heb wel 2 testen thuis liggen maar ben bang om weer teleurgesteld te worden, dus durf nog niet te testen... Alvast bedankt!
Het zou een innestelingsbloedinkje geweest kunnen zijn... anders wacht je met testen tot dag 32..? Sterkte meis!
Ik heb dit ook een paar keer gehad en uiteindeljk zette het tijd door in menstruatie. Ik heb gister ook wat bruinverlies gehad, heel weinig. En vandaag ook weer iets (meer) maar vooral sochtends eigenlijk. Tot nu toe niks meer. M'n temperatuur is nog hoog dus m'n menstruatie zal nog wel op zich laten wachten. Morgen zal deze wel zakken en dan is t einde oefening denk ik... Dus om een lang verhaal kort te maken; bruin is meestal einde oefening voor mij...
Kan wat bloed zijn van een nog komende menstruatie. Kan ook innestelingsbloeding zijn (al komt dat bij 1 op de 6 vrouwen maar voor). Test pas als je op of even na je nod zit. Dan heb je het meest zekerheid, zeker als je onregelmatig bent.
Bruin bloed is meestal oud bloed van de vorige menstruatie. Heb je dit vaker in een cyclus of de eerste keer? Want bij sommigen is dit standaard heel vaak een voorbode van een nieuwe menstruatie, dan duwt de bm het oud bloed er eerst naar buiten. Maar het kan ook een innesteling zijn, ik hoop dit laatste voor je. Zou voor nu je langste cyclus dag aanhouden, en vanaf die dag gaan testen mocht je menstruatie weg blijven.
Bij mij precies hetzelfde! Dit is de eerste ronde, dus weet mijn cyclus niet precies. Afgelopen vrijdag een beetje bruin bloed gehad en daarna helemaal niets meer. Alles is nu weer doorzichtig. Snap er niets van! Normaal ging het bruine over in steeds helderder bloed. Rond 14 december had ik me ei. Irritant die onzekerheid he Judithv87! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Ja zeker irritant! Ik moet zeggen dat ik vaker bruinverlies heb voorafgaand aan mijn menstruatie maar nu heb ik alleen vrijdag een klein beetje gehad en tot nu nog steeds helemaal niets. Zelfs met afvegen niets (sorry voor de details). Ik zal inderdaad wel uitgaan van mijn langste cyclus .... zucht... Ik stond vanmiddag al te popelen om een test te gaan doen maar doe het maar niets. Als 'ie negatief is is het een teleurstelling of het is nog te vroeg om te testen waardoor je nog niets weet. Kan het alleen echt niet helpen om toch weer een heel klein beetje hoop te krijgen nu het voor de tweede dag wegblijft... Ik heb vanmiddag zitten googlen op vrouwen die ook één of twee dagen bruinverlies hebben gehad en daarna niet meer. Bij een aantal kwam toch de menstruatie daarna gewoon door en bij een aantal bleek toch dat ze zwanger waren! Ik blijf maar gewoon vurig hopen dat er niets meer komt
Wat vervelend om te horen meissie86! Hoop voor je dat het binnenkort wel raak is! Ik las inderdaad al van een aantal meiden dat bruinverlies niet altijd einde verhaal betekend. Ik wacht het nog maar even af maar wat duurt het wachten altijd lang he? Ik probeer het voor nu maar een beetje uit m'n hoofd te zetten (voor zo ver dat kan). Als er morgen en overmorgen nog niets is gekomen ga ik er de 31e gewoon een testje op wagen, ik zit dan op dag 27. Als ie dan positief is gaan we wel heel leuk het jaar uit, en anders is het op naar een nieuwe ronde in 2014