Hallo meiden, Ik heb even hulp nodig.Mijn zus haar vriend is vandaag voorgoed naar nederland gekomen.Hij komt oorspronkelijk uit tunesie.Nu geeft mijn zus zaterdag een welkom in nederland feestje.Hij had voor de hele familie cadeautjes meegenomen en nu wil ik voor het feestje een pakketje maken met typische nederlandse dingen erin. Zat zelf te denken aan drop,stroopwafels,pindakaas.Maar veel verder kom ik niet. Iemand misschien nog meer ideen.Hij is moslim en mag dus ook niet alles eten en hij is nu bezig met de ramadan.En ik ben hier niet echt in thuis dus help alsjeblieft.
klompen, delfsblauw peper en zout stel. Drop in de vorm van amsterdammertjes, Een spaarpot in de vorm van een koe of een molen ofzo.
Qua eten weet ik niet veel meer behalve hagelslag, maar bij Xenos hebben ze een hele afdeling met het thema Holland! Kun je bv een dienbladje halen en daarop diverse blikjes (met bv drop erin) en kopjes etc! Succes!
Van die kleine tulpjes ( kan je bij de xenos halen ) idd drop, blokjes kaas, stroopwafels, negerzoenen ? , hagelslag, pindakaas ... Miss een haringkje ?
haring idd is echt iets uit nederland als je niet te lang hoeft dan is dat erg leuk. en ontbijkoek krentenbrood beschuit tjah verder kan ik ff niet meer bedenken dan hierboven.
Meiden bedankt voor de tips. Hier kan ik wel even mee vooruit. Dat wordt dus morgen naar de xenos. Maar andere tips blijven welkom hoor.