Ik snap je vraag niet helemaal. bedoel je 10 dagen naar gemeenschap, of dat de zaadjes nog hun werk doen. Ivm je eisprong bedoel je? Nee, naar 10 dagen zijn ze er niet meer hoor...
nee zaadjes overleven 72 uur sommige overleven 5 dg en sommige een week heb ik ergens gelezen maar of het waar is liefs kaley
nee ik bedoel als hij 10 dagen droog heeft gestaan zeg maar.. heeft hij dan nog iets levends op de eerste dag van gemeenschap.
Ja, dat is juist alleen maar goed! Beter dan elke dag, want dan is de kwaliteit van de zaadjes minder
heb je ff stalen zenuwen!19 dagen over tijd en nog ff rustig afwachten.......pffff ik kon dat echt niet!1
hahah nee dat heb ik absoluut niet, maar vorige ronde duurde 114 dagen, dus tsja wat moet je.. ben allang super blij dat ik een ei heb gehad.. als ik ong word ben ik zelfs blij.. dan klopt er toch nog iets van in mijn lichaam
onthouding is niet goed! zeker geen 10 dagen! aangeraden word 3 keer in de week te klussen voor een optimale zaadkwaliteit
Vast wel. Volgens mij zijn er niet veel mannen die dat zo lang op kunnen houden. Maar er voor uitkomen is een tweede
De kans dat je zwanger raakt, wordt groter naar mate er bij de ejaculatie, oftewel de zaadlozing van de man, meer zaadcellen in het sperma aanwezig zijn. Je kan geen invloed uitoefenen op de zaadproductie van de man. Echter, je kan wel wat invloed uitoefenen op de hoeveelheid zaadcellen aanwezig in de zaadlozing. Het sperma bestaat naast zaadcellen uit veel vocht om deze cellen te laten vloeien. De verhouding vocht en zaadcellen verschilt per ejaculatie. Dit bepaald onder andere de kwaliteit van het sperma. Nu is het mogelijke om ervoor te zorgen dat er meer levenskiemen in het sperma zitten en dus meer zaadcellen bij de ejaculatie vrijkomen. Als de man enkele dagen geen zaadlozing heeft gehad, zal er een grotere hoeveelheid zaadcellen in het sperma aanwezig zijn dan na een dagelijkse ejaculatie. Bij deze methode is het daarom aanbevolen dat de man zich gedurende vier tot zes dagen voor de geplande verwekkingdag heeft onthouden van een ejaculatie.
mijn man heeft erg weinig cellen.. maar die tip kregen we niet hoor. hoe langer je wacht hoe meer er dood kunnen zijn.
Te weinig klaarkomen tast óók de spermakwaliteit aan. Bij meer dan tien dagen onthouding bevat het sperma te veel oude en dode zaadcellen. Na twee tot drie dagen onthouding is de zaadkwaliteit optimaal. zo ff gegoogled!