Hallo Ladies, Is er bij iemand iets bekend over maagkrampen? Kan dit in combinatie met een moeilijke stoelgang iets met zwangerschap te maken hebben volgens jullie? Alvast bedankt.
Ja ik heb er mega veel last van, anders nooit eigenlijk... Vanmorgen getest en negatief, dus ik weet niet of het een verschijnsel is... Liefs, Borsatofan
Misschien is het gewoon de overgang naar de winter... Ik heb deze maand 2 keer zulke erge maagkrampen gehad dat ik echt in bed moest gaan liggen en heel mijn romp deed pijn. Kon me niet voorstellen dat het iets met zwangerschap te maken zou hebben. Kon er niks over terugvinden bij symptomen.
Ik ben nu 3 weken gestopt met de pil, en ik heb inderdaad ook last van (darm) krampen en een moeilijke stoelgang. Misschien heeft het daar bij jou ook iets mee te maken? Groetjes, Marloes
Moeilijke stoelgang kan wel met de zwangerschap te maken hebben. Ook kun je wel last krijgen van je maag.
lijkt net alsof er een vulkaan is uitgebarsten in me maag..heb me nog nooit zo raar gevoeld.en het lijkt alsof de duiveltjes elke seconde kunnen komen
herkenbaar,'k had het gisteren...maar volgende week pas NOD,ik hield het niet meer van de pijn,had soort galsteen-aanvallen,maar heb geen gablbaas meer
vandaag is mijn nod, maar ik ga om de uur naar de wc om te checken. ik hou het niet vol. na mijn werk ga ik gelijk testen.ik kan niet langer wachten.. Ik kan vandaag toch gewoon testen?