7 DPO licht bruinverlies... Toch niet nu al een voorbode? :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik zie dat ik net een heel klein beetje bruinverlies heb.... Zit vandaag op cd 29, cd 20 en 21 positieve ovulatietest gehad. Ei op zijn vroegst op cd 22. Nu dus max 7 DPO....
    Mijn lf is meestal rond de 11 a 12 dagen, het kan toch niet nu al een voorbode zijn van mijn menstruatie? Heb altijd eerst bruinverlies....
    Ik heb nog geen ongi krampen.... Snap er niks van!

Iemand met ervaring? :(

2. mamajj

mamajj Niet meer actief

Er zou na een week een eventuele innesteling kunnen plaatsvinden.. dus dat kan natuurlijk ook het geval zijn.. ik hoop het voor je!!

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dat zat ik ook te denken. Spannend, duim voor je!

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden! Ik durf het gewoon niet te hopen.... Ik ben tot nu toe niks meer verloren, was ook niet lichtbruin met er afvegen... Durf ook niet meer te voelen, ben zo vang voor weer een teleurstelling... :)

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net een heel klein beetje heel lichtbruine afscheiding op inlegkruisje... Ben er zo bang voor... :(

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh Zoé ik hoop voor je dat het een innesteling is meid.....

7. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde en ben nu nog niet ongesteld..
    Heb afgelopen zondag een test gedaan, maar die was echt zo ontzettend licht dat ik niet zeker weet of het wel of niet zo is, maar mijn gevoel en symptonen zeggen van wel.

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik duim voor je ;)

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel meis, lief van je!!!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik duim voor je!;)
    Als het nu wegblijft heb ik goede hoop:D zou super zijn!

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Bleef het bij jou ook aanhouden? Ik heb net een tampon erin gedaan en er zat behoorlijk wat bruin aan... Voelt ook heeeeel vochtig daarbinnen. Net zoals wanneer mijn menstruatie begint, heb er een hard hoofd in!

Wanneer ga jij weer testen?

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop het echt.... Maar ben er echt bang voor (zie mijn vorige berichtje... :()
    Mijn LF zou dan echt veel te kort zijn toch?

Hoe is het met jou dan? Zag dat je ovulatietesten raar deden? Ei al geweest?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik vermoed dat mijn ie geweest is alleen door die stomme testen niet goed gezien. Maar we hebben genoeg plezier gehad hihi..

Ja bruin bloed is oud bloed......dus even afwachten....altijd zo stom he!

13. mama2girls

mama2girls Actief lid

30 jan 2012
    460
    0
    0
    Bij mij heeft het 2 dagen geduurd, maar echt alleen bij afvegen. het was ook niet zoveel dat ik een ob nodig had.

Ik ga zaterdag weer testen.
    je hoort de vreemdste en verschillende verhalen, dus wie weet meid..

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik verlies ook bijna niks hoor, maar dacht eens even kijken hoeveel er daarbinnen zit... Behoorlijk wat dus! :(

Spannend hoor, ik duim voor je!!

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Hihi dan is het goed!!! Ik ga voor je duimen dat het raak is!!!

Ja echt stom... Het vervelende is, we gaan zaterdagochtend 2 dagen maar Parijs met vrienden en dan moet je je toch inhouden he... Ben echt bang dat het doorbreekt... Het gekke is, ik heb nog geen ongi krampen... Maar die zullen wel snel komen...

Even wat anders, zal ik het ziekenhuis bellen? We zijn er al geweet voor onderzoeken en alles was goed. Maar mijn lf is max 11 dagen (zou nu dus 8 dagen zijn) ik ben zo bang dat deze te kort is...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dat zou vervelend zijn dan......
    Geen idee of je moet bellen meid....maar als er iets anders is dan normaal zou ik dat zeker even overleggen?

Nou ik ben benieuwd wat dit gaat worden ...... Ik duim !

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lief! :)

Toch maar even gebeld, heb woensdag een telefonisch consult met mijn gyn.... Ben benieuwd!

Ga nu maar uit van een ongi, kan het altijd mee vallen toch?
    Morgen ook maar even mijn temp meten, heb het afgelopen maand niet bijgehouden maar mocht hij nog echt hoog zijn heb ik nog een beetje hoop... Anders keldert hij wel naar de 36,2/36,3

Enne... Mezelf maar goed verwennen in Parijs :D

Wanneer verwacht je jouw NOD? Duim ik voor je!! Je zit in ronde 6 toch? (Dacht ik laatst te zien) Verwacht je ook niet als je de vorige keren meteen zwanger was toch? Kon je maar naar binnen kijken he?!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb nu de derde ronde na de mk......pffff nee had dit allemaal niet verwacht. Was bij de meiden gelijk zwanger!

Ja je kunt altijd het beste van het slechte uitgaan maar ja mag zeker hopen en denken dat het misschien gelukt is :D dat balen en verdrietig zijn komt wel weer na die stomme ongi....waarvan we niet hopen dat die komt toch :D

Veel,plezier in Parijs en we duimen allemaal,verder :D

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Dankjewel!! Hopelijk kom ik terug met goed nieuws :D

Ik dacht ook, ronde 3 zwanger, eerste keer ovulatietesten gebruikt. Nou dan ben ik zo weer zwanger... Nou niet dus :( dit was/is ronde 9 alweer na mijn MA...

Hopelijk allebei snel goed nieuws!!

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ik had ook wat bruin bloedverlies op 7 dpo en een dip in mijn temperatuur. Daarna op 11 dpo nog een klein beetje bruin bloedverlies en toch weet ik sinds vanochtend dat ik zwanger ben:D

Hopelijk is het bij jou ook een goed teken!

Deel Deze Pagina