Vraag over ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by oktober91, Sep 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,121
    398
    83
    Hoi dames,

1 sept laatste ongesteldheid, op 14-09 begonnen met ovu. testen. Ik verwachtte nog geen positief resultaat aangezien mijn cyclus op z'n minst 30 dagen is, maar ben onregelmatig. Maar binnen een paar minuten echt een streep die iets donkerder was dan de controle streep. Later in de middag er weer een gedaan die was even donker als de controle streep. Gisteren was hij weer iets lichter en vandaag zie ik de streep bijna niet. Alleen, als ik nu terug kijk naar de testen van zaterdag zijn ze lichter geworden, de streep is niet meer even breed als de controle streep en is nu lichter van kleur. Wat denken jullie, zou ik nu wel mijn ovulatie zaterdag gehad hebben ik weet gewoon niet of die nu geldig is? Vanaf een paar uur later werd hij lichter. Of komt dat omdat ie indroogt? Ik gebruik ze van zwanger&kids. Oh ja m'n temp ging trouwens niet echt omhoog maar ik had zaterdag wel flinke steken in m'n zij/ liezen.

Ben benieuwd of iemand dit herkent!

Ps. ik kon de foto niet duidelijker krijgen

Attached Files:

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Zo te zien is je eisprong inderdaad geweest.. en heb je nu waarschijnlijk een kortere cyclus... of een langere LF, dat is nog even afwachten.

3. Linda89

Linda89 Bekend lid

Jun 19, 2012
    790
    259
    63
    Female
    Eigen ondernemer
    ik denk dat je eiersprong geweest is.

heb je geklust?

4. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,121
    398
    83
    Oke ja vrijdagavond en zondagavond. Dus hopen dat het raak is, we wachten al een jaar!

5. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,121
    398
    83
    Nog even een vraagje, zaterdag dus een positieve ovu. test (14-09) en vanaf 17-09 dus nu 3 dagen temp 0.3 gestegen, van 36.5 naar 36.8. Klopt dit dan? Je temp moet toch gelijk stijgen als je ei geweest is of niet?

Share This Page