Meubels nieuwe kamer zoontje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by saartje1982, Mar 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    In augustus krijgen wij een tweede kindje. Nu gaat ons zoontje dus verhuizen naar een grotere kamer. Tegen die tijd is hij ongeveer 20 maanden.

Nu wil ik jullie mening over het volgende:
    In zijn nieuwe kamer staat nu een groot, antiek, familiebureau. Hier hebben we beneden echt geen plaats voor, nog 1 verdieping naar boven redt hij niet qua trap. Blijft dus of onze slaapkamer (eigenlijk geen ruimte ivm ook linnenkast), of zijn slaapkamer over (want weg mag hij eigenlijk niet, sentiment, haha).
    Ik vind het niet erg als er "kinder"gebruikssporen op komen, geeft juist alleen maar meer "familiewaarde" eraan ;)

Is het heel gek om dit bureau te laten staan op zijn kamer?
    Kamer in bijna 20m2. Ik heb al gedacht om er commode van te maken, maar daar is hij echt te laag voor denk ik.
    Hij kan er wel goed hutten onder bouwen :D

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,818
    5,953
    113
    Female
    Lekker laten staan toch? Als je er de ruimte voor hebt...wellicht krijg je bij het inrichten van het kamertje tzt toch nog inspiratie om het bureau voor het een of ander te gebruiken :)

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Gewoon laten staan, kun je toch ook gebruiken om speelgoed ofzo in op te ruimen? Juist leuk, zo'n erfstuk op de kinderkamer :D

Share This Page