Hoi Dames, Ik en mijn man zijn al 1,5 jaar bezig om zwanger te raken. Nu dokter geweest bloedonderzoek bij mij was goed. Helaas pakte het voor mijn vriend minder goed uit traag zaad. over 2 weken ziekenhuis verder onderzoek. Iemand hier bekend mee of verdere procedure? gr lin
bij mij man precies het zelfde die heeft alleen zijn sterlisatie laten terug draaien maar zaad is erg langzaam en niet zo heel veel wij zijn door gestuurd naar erasmus maar veel meiden hebben het over icsi al heeft je man dan maar een paar cellen ook al zijn ze langzaam kan je mischien daarna vragen liefs
ja ben hier eens wat gaan rond lezen lees ook veel iui. Clomid en nog 3 soorten. eileiders doorspoelen en allemaal kleine onderzoekjes. Krijg het gevoel dat er veeel tijd overheen zal gaan. Wanneer kunnen jullie terecht? wij 17 oktober hopelijk worden we dan wat wijzer. liefsss
Alle ervaring mee... Wil je wat weten PM me gerust. Hier heeft manlief traag zaad en erg weinig zaad.
Mijn man heeft ook traag zwemmend zaad. Maar bij mijn 2 zwangerschappen was ik desondanks bij de 1e en 2e ronde zwanger. Nu proberen we voor een 3e kindje te gaan. Ben nog niet zwanger, zitten in de 3e ronde nu.
hoi Kiddies, Dus ondanks trage zaad wel normale manier zwanger geraakt? Hoelang hebben jullie erover gedaan? of 3e ronde iui?
Vervelend hoor. Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis meer vertellen! Wij zitten er ook middenin. En hebben nu nog maar één optie.. Hoop dat het voor jullie wat voorspoediger zal lopen . Veel succes!
@ swagartist, spannend allemaal alleen denk wel zoals bij bij vriend traag zaad er zwemt dus wel wat. proberen positief te blijven hoor Tegenwoordig ook al willen we natuurlijk allemaal op de normale manier maar ze kunnen heel veel dus er is hoop voor ons allemaal ik duim voor jullie hoor graag de uitslag als je die wilt delen. @Friesin, vertel middenin en 1 optie is het erg? alle info of frustratie verhaal is welkom kan het beter van je af praten heb ik gemerkt.
dankjulliewel. echt zo spannend allemaal. ik krijg ook nog bloedonderzoeken dus pas volgende maand horen we de uitslagen, maar ik zal jullie op de hoogte houden. Duurt echt nog lang .
@LM13: begin november pas. Moet nog prikken. Nu Cd13. Sluit je aan bij onze club naar de gynaecoloog? Daar praten we verder met diegenen die ook onderzoeken krijgen!