Dikke witte afscheiding

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jojo1984, Sep 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Hallo dames,

Ik had gister ineens meerdere malen dikke witte afscheiding. Niet doorzichtig en aanzienlijk meer dan normaal. Het jeukt niet en ruikt niet, dus geen schimmel. Heb maandag mijn ei gehad.

Wat voor afscheiding hadden de zwangeren onder jullie een week na hun ei? Anders dan in de niet zwangere maanden? :)

Bedank alvast!

2. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Ik heb het ook maar ik kan donderdag testen.. Ik lees mee :))

3. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

May 31, 2012
    1,848
    0
    0
    bij mij viel het ook heel hard op.
    dag of 2 na mijn eisprong.
    echte dikke, brokkelige slijmpjes.

ik had dat nog nooit gehad, en dacht: hmmm, zou het?
    En zie mijn banner.
    veel succes

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Zo snel al? Maar dat is toch wel wat vroeg voor innesteling? Of zou het daar niet zo veel mee te maken hebben? Duurde het bij jou maar 1 dag of bleef het aan houden?

5. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

May 31, 2012
    1,848
    0
    0
    het duurde een goeie 2tal weken hoor

6. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Hm bij mij was het echt alleen zaterdag, 5 dagen na mijn eisprong...
    Zijn er nog meer dames die hier ervaring mee hebben?

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    hee meis ,

Ik heb het altijd. Zelfs een half jaar voordat ik voor het eerst echt ongesteld werd vroeger had ik het al elke maand.
    Toen aan de pil werd het een stuk minder.
    Nu van de pil af en was weer zo erg terug , dik en wit.
    Ik ben zelfs naar huisarts geweest voor infecties of een soa ( wat ik niet verwachten aangezien ik geen wisselende partners heb alleen me vriend , en ik verwacht mijn vriend ook niet haha).
    Geen van alle had ik gelukkig , en er was niks aan de hand.

Bij de ene is het een teken van een zwangerschap bij de ander niet.
    Ik hoop voor jou dat eerste natuurlijk !!

8. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Maar had jij het dagelijks? Of ook eenmalig?

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik heb het vanaf dag 14 tot me nod en die varrieerd echt van 30 dagen tot 50 dagen. En het is dan dagelijks maar soms ineens een paar dagen weg. En dan begint het weer.
    Wel zie ik verandering soms ineens een paar dagen heel doorzichtig en vloeibaar dat ik echt nat ben zeg maar haha lekker gesprek hè.

Wat lees ik oktober voor het eerst naar de gynaecoloog ??
    Ik heb vorige week een intake gehad ivm lange cyclussen en kleine eitjes en cystes in eisstokken van vroeger.
    3 oktober terug voor uitslagen bloed testen en krijg ik inwendig onderzoek en dan gelijk evt de behandeling.
    Man zaad was goed.
    Spannend!!

Hoop voor jou dat je afscheiding zwanger betekend dat lees ik hier ook veel!!

10. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ja heerlijk gesprek! Haha gelukkig kan dat allemaal hier :)
    Maar dat houdt wel lang aan ja. Bij mij was het dus alleen zaterdag van die klodders, verder niets meer. Loop normaal over van 'symptomen' maar nu niet te bekennen.

Heb je al enig idee wat voor behandelingen mogelijk gaan zijn? Vind je het ook om moeilijk dat het niet 'gewoon' spontaan kan? Bij mijn vriend is het door schade die door chemo is aangericht, dus is wel een domper na het geluk van het nieuws dat hij wel weer schoon is. Maar gelukkig is hij weer gezond! :) heb wel eens gehoord dat als de 1 minder vruchtbaar is, de partner dit soms wel kan opvangen met goede vruchtbaarheid en gezien alle vrouwen in mijn familie zo zwanger waren, hoop ik daar toch elke maand weer een beetje op. Hoop dat dit bij jou ook zo gaat zijn!
    Hou je me op de hoogte? :)

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Hee meis ,

Ik voeg je zo even toe als vriendje lijkt me leuk afentoe te kletsen.

En wat goed dat je vriend genezen is!! Helemaal top. Ik weet helaas van dichtbij wat voor impact kanker heeft. Mijn vader heeft het niet gered helaas maar dit was een heftige vorm 8 weken was die er niet meer, woonden nog thuis dus zat er midden in.
    Gelukkig hier nog een succes verhaal.

Enne ik hoop ook dat alles in jou geval goed komt , en wat je zegt dat als de ene verminderd vruchtbaar is dat de andere het compenseert.

Hier vorige week een intake. Bloed geprikt en over 2 weken weer. 3 oktober is het 5.5 week vanaf me laatste ongesteld heid en moet ik toch wel ongie zijn weer ( aangezien die k't cyclussen). Dan krijg ik ook een inwendig onderzoek.
    Ik heb 3 maanden terug een check up gehad en toen zagen ze niks vreemds geen cystes in iedergeval zeg maar. Maar wel dat ik kleine eitjes had. Nu hebben ze bloed geprikt op hormoonwaardes en zo kunnen ze zien of ik een eisprong heb want het vermoeden is dat ik een slechte tot geen heb.
    Waarschijnlijk gaan ze beginnen met clomid maar niks staat nog vast ligt aan de bloed testen en inwendig onderzoek. Daar hoor ik gelijk de uitslag van.
    Ik vind heel stom dat het niet lukt en ben ook heel bang lees even me topic over me moeder. Aangezien ik tot nu toe alles heb wat zij had begin ik hem te knijpen. Ook jaloezie om me heen lijkt wel alsof iedereen zwanger is. Ook mijn vriend ijsvrij nuchter hij heeft een dochter en een ster zoon maar zijn ex was bij beide binnen 3 maanden zwanger en dacht dat het normaal was. Nu denkt die wel anders maar was ook pittig want ik dacht er alleen maar aan jaja.

Heb jij al enige idee?? Stuur me maar een berichtje als je eens wilt kletsen of het je te veel wordt....

Liefs

12. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ik ga je morgen even PBen ;)

Share This Page