Is het de leeftijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linana, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

hahaha..;)

bedoelde eigenlijks een leeftijd en dan dat je eerder er van bent dan hier..hahaha

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier al een drama sinds dat meneer kan draaien. Hij weigert om op zijn rug te liggen, maar helaas met luier verschonen is dit wel de handigste houding.
    Zeker als hij is doorgelekt word ik er soms wel eens gallisch van. Als hij alles al in zijn handen heeft gehad, en alles ligt op de grond, dan krijgt hij ook mijn Iphone met bumba filmpje *oepsie heel opvoedkundig, weet hij, maar hij ligt wel stil*

Dochter heeft dit nooit gedaan. Die stribbelde tegen, ik legde haar recht en ze bleef liggen.

3. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Onze kleine meid doet het ook nog dagelijks hoor!
    Hier geef ik soms iets wat niet "mag"; een flesje haarlotion, haarborstel, leeg kartonnen doosje.. Iets wat in ieder geval haar aandacht lang genoeg afleid en ik snel haar luier kan verschonen ;)

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Heeeeeeeeeel herkenbaar! Begon hier idd rond 8 maanden en is nu nog zo ;) vooral steeds iets anders geven ter afleiding helpt hier. Nu zelfs het stoffen schilderijtje van de muur :p:) ligt ie daar tegen te brabbelen :)

Succes ermee, het is soms een heel gedoe ja...

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hier ook een draaikont.. En grappig dat ze het vindt!

Ik geef nu vaak m'n IPhone met een filmpje. Lekker pedagogisch verantwoord, maar werkt wel!

Deel Deze Pagina