Hier al een drama sinds dat meneer kan draaien. Hij weigert om op zijn rug te liggen, maar helaas met luier verschonen is dit wel de handigste houding. Zeker als hij is doorgelekt word ik er soms wel eens gallisch van. Als hij alles al in zijn handen heeft gehad, en alles ligt op de grond, dan krijgt hij ook mijn Iphone met bumba filmpje *oepsie heel opvoedkundig, weet hij, maar hij ligt wel stil* Dochter heeft dit nooit gedaan. Die stribbelde tegen, ik legde haar recht en ze bleef liggen.
Onze kleine meid doet het ook nog dagelijks hoor! Hier geef ik soms iets wat niet "mag"; een flesje haarlotion, haarborstel, leeg kartonnen doosje.. Iets wat in ieder geval haar aandacht lang genoeg afleid en ik snel haar luier kan verschonen
Heeeeeeeeeel herkenbaar! Begon hier idd rond 8 maanden en is nu nog zo vooral steeds iets anders geven ter afleiding helpt hier. Nu zelfs het stoffen schilderijtje van de muur ligt ie daar tegen te brabbelen Succes ermee, het is soms een heel gedoe ja...
Hier ook een draaikont.. En grappig dat ze het vindt! Ik geef nu vaak m'n IPhone met een filmpje. Lekker pedagogisch verantwoord, maar werkt wel!