is het duur?? huurappartement

Discussie in 'De lounge' gestart door jufkrisje, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Volgens mij is TS al aan het verhuizen. :D

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    was ik maar aan het verhuizen.... ;)

Ik ga wel bellen voor een bezichtiging... qua salaris is het zeker te redden... ruim gezien houdt ik rond de 800 euro over na de vaste lasten (excl boodschappen) dusss dat vind ik voor 1 persoon goed te doen...

Maar dank je wel voor al jullie reacties!

3. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik werk zelf voor een groot bedrijf dat woningen verhuurd in de Randstad. Voor de Randstad zijn dit normale prijzen. Vergeet niet dat het verschil heel groot is tussen een particuliere verhuurder en de woningbouw! Zie dat jij uit Noord Brabant komt, ik weet niet hoe de prijzen daar liggen.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

JAA DAAG!!!! dats veels te duur voor zo een woning!!!

wij willen ook veruizen en hebben een huis op het oog. 4 slaapkamers, zolder van 28 vierk.meter. tuin bad woonkamer 35 vierk.meter. berging en dat voor 690. dus ja ik vind dat ze teveel vragen voor dat huis dat jij op het oog hebt.

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Leuk he, een studio!!!!
    Mijn eerste eigen woning was destijds ook een studio, via de corporatie. Eigenlijk wilde ik iets groters, maar omdat het nieuwbouw was trok het me wel. Ik had een gesloten keuken, een badkamer, en een woon/slaapruimte van 19 m2.
    Hahahahaha hééééél knus dus! Maar ohhhh ik was daar echt op mijn plekkie hoor :D
    Naast het treinstation en naast het winkelcentrum..
    Ik betaalde 340 euro aan kale huur.
    Deze woning kreeg ik al na 1 jaar ingeschreven te staan.

Vervolgens verhuisde ik naar Z-H waar ik bij een Gemeente ging werken. Van de Gemeente kreeg ik een woning (hadden ze geregeld bij een corporatie).
    Een leuk en speels 2-kamer appartement met giga balkon.
    Betaalde aan kale huur 480 euro per maand.

Mijn huidige appartement is mooi en lekker ruim met 2 ruime slaapkamers. En is 4 maanden geleden opgeleverd dus helemaal nieuw..
    Hiervoor stond ik 2,5 jaar ingeschreven.
    Snap nog steeds niet hoe IK dit appartement heb weten te krijgen!!!!! Ik stond namelijk op rangnummer 70....;)

Dus vrij korte inschrijftijden!!
    Terwijl ik in N-H woon...omgeving Alkmaar.

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Is dat ook vrije sector wonen?

Deel Deze Pagina