Ik heb op 9 december een pregnyl spuit gekregen. Op 14 december had ik terugplaatsing. Dit was onze eerste IVF poging. Vandaag is het de tiende dag na terugplaatsing. Daarnet heb ik 2 keer getest... om zeker te zijn. We zien hier wel degelijk een streep, maar na 3 jaar wachten en ooit een test verwisseld te hebben met een ovulatietest (die dan ook positief was, en ik dus even in de veronderstelling was zwanger te zijn) durf ik niet enthousiast te worden.... Imageshack - dscf5323 Imageshack - dscf5324a
Ik zie ook duidelijk 2 strepen hoor!!! Weet niet hoe het zit met hoelang de hormonen van de spuit in je lichaam kunnen blijven, maar als deze er inmiddels al uit horen te zijn zal ik je hierbij feliciteren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Woehoeoeoe Kiara, ik zie bij allebei een streep!!! En die met het kruis is heel betrouwbaar, dus voorzichtig........gefeliciteerd??!! Anders test je over 4 dagen ofzo nog eens en besluit je, als het dan positief is, de hele buurt bij elkaar te juichen..? Succes!!
Yes ik zie ook echt 2 positieve testen hoor! Die van mij zagen er ook zo uit en heb nu een prinses van 4 maanden naast me liggen! Ik ga het toch echt alvast tegen je zeggen: GEFELICITEERD!!! Een mooier kerstkado kan toch niet!
Bedankt allemaal, het lijkt echt zo onwerkelijk. Cindy, die eerste test is er eentje van de GB. Inderdaad een super kerstcadeau, wat een mooie afsluiter van het jaar
hey meid! proficiat! ga er lekker van genieten deze kerst! Bekijk bijlage 39155 zo zagen die van mij eruit. Die van quid hebben veel hcg nodig dus... gefeliciteerd!
Da's leuk om te zien Petatje ) Denk dat ik morgen nog een testje doe, en maandag moet ik sowieso mijn bloed laten trekken. Jij ook alvast een dikke proficiat!!
Ik weet hoe het voelt hoor! En je bent ook redelijk vroeg na de terug plaatsing met testen maar zoals het en nu uitziet zou ik zeggen zwanger!! Dus voorzichtig gefeliciteerd! Het zou een geweldig kerst cadeau zijn
ik zeg zwanger hoor, ik heb ook 14e tp gehad van 2 cryo`s en teste dinsdag al knalpositief. dus gefeliciteerd hoor meis
Gefeliciteerd meid. Wat een heerlijk gevoel he? Eindelijk zo'n positieve test na zo'n periode!! Liefs