Deze ochtend weer getest met een kruidvat test. Tweede lijntje kwam er onmiddellijk door, nog sneller dan de controlestreep. Hij is ook veel duidelijker geworden als donderdag. Ik wou dat het al maandag was. Ik zit nu met de schrik dat mijn hcg waarden te laag gaan zijn. Nog 2 dagen geduld, maar dat moet lukken na drie jaar Nogmaals bedankt iedereen!! Regi proficiat!! Kans op een tweeling dan?
Ik zie ook 2 streepjes meid, en als de test duidelijker is dan die van donderdag dan is dat heel erg positief. Gefeliciteerd en geniet ervan.
Gefeliciteerd hoor! Na 10 dagen is de pregnyl uit je bloed.. Dus je bent echt zwanger! Zelf testte ik een week na de terugplaatsing al positief! Ook een dun lijntje, maar zie mijn banner Gaat helemaal goedkomen met je bloedtest a.s. maandag! Geniet ervan hoor!!
haha ja dat van die tweeling heb ik al meer gehoord, we gaan het zien bij de 1e echo denk ik. en ga jij nu ook maar genieten hihi
Daarnet het verlossende telefoontje. Ik ben wel degelijk zwanger!! Mijn HCG is 622. Ik vermoed dat ik 4 weken en 2 dagen ver ben, dan is dat niet zo slecht denk ik? Volgende week maandag weer bloed laten trekken. Ik doe eind deze week sowieso nog eens een testje, want een week lang trek ik echt niet denk ik! Maar ik ben oooooooooooooh zo blij