hallooo dames.. ik heb deze maand digitale ovu test gekocht van clear blue, omdat we al 3 maanden achter elkaar naar mijn mening goed geklust hebben, maar niet raak.... (was met sam erg snel zwanger) dus ik dacht msischien is mijn ei verplaatst. heb een cyclus van 28/29 dagen. maar ik zit nu op dag 18 en heb WEER een negatieve ovulatie test ik snap er niks van. Heeft iemand dit misschien ook gehad? en iemand enig idee hoe het kan? ben 7 maanden geleden bevallen, misschien heeft dat ermee te maken? word er gek van Zou ik morgen ook nog een ei kunnen hebben? lijkt me haast niet mogelijk aangezien mijn NOD al over 10 dagen is. nou ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben hihi liefs Muis
Ik vind de ovu's van Clearblue echt super!!! Hele fijne, goede testen. Maar ze zijn ook hartstikke duur. Wat ik doe: ik schaf de hele goedkope dipsticks aan. Als die richting positief gaan, en ik twijfel of de test nou positief of negatief zijn, dan gooi ik er een CB tegen aan. Werkt heel goed en bespaart een hoop geld!! Succes in ieder geval.
Volgens mij kan je cyclus zeker veranderd zijn na een zwangerschap. Heb je dat de afgelopen maanden hetzelfde gehad? Ik heb vanaf mij ei ook maar 11 dagen tot mijn nod. En heb ook al eens een ei op dag 21 gehad..!
haai haai! @roses... ohhh dat is een slim idee!! haha had ik even eerder aan moeten denken. ben er nu doorheen... heb nu van testpoint bij de etos nog een pakje gekocht. en vandaag wel een heel donker streepje, nog net niet positief. misschien morgen!! morgen zit ik op dag 20. zou ik dan nog wel zwanger kunnen worden? en @ jois..... nou ik heb sinds de bevalling een hele regelmatige cyclus. augustus - 28 dagen september - 28 dagen oktober - 28 dagen en november 29 dagen dus das super!! maar stel dat ie morgen positief is. das dan 9 a 10 dagen voor mn NOD , das nie echt goed he
Je kan gewoon zwanger raken hoor met een ei op dag 20; zelfs met een ei op dag weet ik veel wat... Als je morgen je ei hebt op dag 20 tel je hier ongeveer 14 dagen bij op en kom je op een cyclus uit van 34 dagen. Het is dus niet zo dat je nog maar 9 of 10 dagen moet voor NOD omdat je andere cyclussen ongeveer 28 dagen waren.. Succes meis!
ik heb er goede ervaringen mee, wel in de middag testen en niet teveel drinken vantevoren, zo is mijn ervaring tenminste. Het kan wel eens voorkomen dat je ei later is...
Hallo meiden, Ik heb ook de ovutesten van clear blue aangeschaft. Volgens de bijsluiter mag ik morgen beginnen met testen. Ik kon het niet late en heb net al een testje gedaan... Negatief natuurlijk. Ik verwacht dit weekend mn ei. Op welk moment van de dag kan je het best een test uitvoeren?
ik heb gelezen begin van de middag, maar staat niet in de bijsluiter dus is geen officieel advies. Ik heb p dit tijdstip goede ervaringen, 2 dagen achtereen smileys.
Hoi Ik deed de clearblue met smiley altijd met ochtendurine en dit werkte perfect! Deed andere ovulatietesten echter wel met middagurine! Groetjes
haai haai ja ik had nog een pakkie ovu testen gekocht, denk moet nu doorzetten anders weet ik nog niet of en wanneer ik een ei heb. en had dus op dag 19 en 20 een positieve ovu test. lekker laat dus. Hebben toen alleen niet geklusd. dus weet niet of ik nu kans heb... woensdagavond hebben we sex gehad, en had donderdag ochtend positieve test. Naja afwachten maar weer he! weet nu wel dat mijn ei dus week later was dan ik elke keer dacht
@ Muis toch een positieve test dus! Ben je wel op de dag begonnen die in de bijsluiter staat, of al eerder begonnen? Ik hoop voor je dat het deze ronde raak is! Ik had gisteren een positieve test en ook gisteravond geklust (net zoals zaterdag en zondag..) en misschien vanavond ook weer (als ik mn man weer zo ver krijg...)
Vorige maand heb ik CB gebruikt en na bijna 1,5 pakje en geen was ik het zat en stopte ik ermee. Paar dagen later had ik mn ongi. Nu heb ik bijna mn ei voel ook steeds wat rommelen, en had nog vier testen dus dacht ik doe ze toch maar. Maar nu na drie dagen nog steeds geen te zien. Heb er nog 1 voor morgen, maar weinig kans denk ik.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum, heb al een aantal dagen meegelezen met een aantal topics maar nog geen reactie achtergelaten. Bij deze dus meteen een vraag over ovulatietesten. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb ben ik deze maand begonnen met testen, steeds een lichte streep maar geen positieve test. We klussen om de dag (hoorde dat dit beter is) en nu net een positieve ovulatietest gedaan. Nu hebben we gister geklust en vandaag dus niet maar morgen pas weer... zijn we dan nog op tijd of is onze kans deze maand verkeken? Hoop dat iemand me antwoord kan geven. Alvast enorm bedankt en nog een fijne 2e kerstdag Groetjes Ellen