Wat vinden jullie voor 12 dpo?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Fenne34, Sep 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fenne34

Fenne34 Actief lid

Mar 19, 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Hallo allemaal,

Daar ben ik weer na een lange tijd. Sinds half augustus hebben mijn vriend en ik besloten dat we klaar zijn om te kijken of we een kindje kunnen krijgen.

Na mijn vorige posten in april heb ik veel onderzoeken gehad zonder duidelijke resultaten. Ze blijven bij de diagnose van PDS. Dus alle wegen vrij om zwanger te mogen worden. Het nadeel is alleen dat ik niets meer van mijn huidige medicatie mag innemen.

Nu zit ik in ronde 1 en dankzij mijn stabiele cyclus zou ik nu 2 dagen voor nod zitten ( zaterdag is mijn nod) We hebben geen extra acties ondernomen zoals Tempen, ovulatie testen of veel klussen.... Het is ten slotte pas ronde 1 en we willen er geen druk op leggen.... Ik weet dus niet exact wanneer mijn ei daadwerkelijk is gesprongen.

Nu voel ik me al een week beroerd, grieperig zonder koorts, veel last van darmen ( kolieken) misselijk en rillerig.... Ik kan tal van dingen noemen wat de oorzaak kan zijn maar het zou ook zwanger kunnen betekenen...

Dus toch maar een testje gedaan ondanks dat het nog 2 dagen voor nod is... En dit is het resultaat binnen de afleestijd.... Wat vinden jullie? Pas dit bij 2 dagen voor nod?

Attached Files:

2. Samah

Samah Lid

Sep 8, 2015
    40
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik zie wel een streepje hoor. Als ie morgen donkerder is dan ben je gewoon zwanger.

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Ik zie een streepje.

4. lietjuh

lietjuh Bekend lid

Mar 9, 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streep. Deze test duurt vaak lang voordat hij mooi indroogt. Vaak is de streep dan nog duidelijker. Maar ik hoef niet te turen hoor.
    Ben benieuwd naar je volgende test

5. born2bme

born2bme Fanatiek lid

Aug 3, 2015
    1,406
    287
    83
    Zie hem zonder te turen. Spannend!

6. proudmom01

proudmom01 Actief lid

Jul 21, 2015
    183
    0
    16
    Op de eerste foto zie ik het duidelijk! Denk zelf dat je iets verder voor NOD zit (of je plas was niet zo geconcentreerd oid). Misschien ook niet en zit je wel goed hoor. Hoe dan ook het streepje is goed te zien en hopelijk gaat ie mooi oplopen! Spannend

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Zwanger! Nu blijven plakken!

8. Fenne34

Fenne34 Actief lid

Mar 19, 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    #8 Fenne34, Sep 10, 2015
    Last edited: Sep 10, 2015
    Oww wat spannend dat jullie het ook zien... We hadden nooit verwacht dat het mogelijk in ronde 1 al zou gebeuren. Het overvalt best wel eigenlijk.

Ik heb in het verleden 2 miskramen gehad ( beide waren geen geplande zwangerschappen). De eerste in 2003 na bijna 11 weken zwangerschap en de 2de in 2013 na 7 weken zwangerschap.

Maar dit is de eerste keer dat we er bewust voor hebben gekozen dat we zwanger "willen" worden. Dat het dan misschien al meteen raak is, voelt ook wel erg onwerkelijk en heel spannend hoe het verder gaat lopen.......

9. momo83

momo83 Bekend lid

Jan 17, 2015
    626
    0
    0
    Ziet er goed uit! Morgen of overmorgen weer testen :)

10. Krimpie

Krimpie Actief lid

May 18, 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Zelf vanmorgen ook getest meid... Ik zit volgens berekeningen zelfs op 13 dpo en vind onze testen vergelijkbaar.
    Laten we hopen op twee plakkers....

Attached Files:

11. sharontjh

sharontjh Actief lid

May 11, 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Ik zie een streepje :)

12. Fenne34

Fenne34 Actief lid

Mar 19, 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Is voor jou ook erg spannend dan krimpie. :)
    Ziet er idd gelijkwaardig uit onze testjes!

Ben heel erg benieuwd.
    Hier nog een foto buiten genomen ( misschien iets beter licht) nu hij opgedroogd is.

Attached Files:

13. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik zie m hoor,spannend!

14. Fenne34

Fenne34 Actief lid

Mar 19, 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    #14 Fenne34, Sep 10, 2015
    Last edited: Sep 10, 2015
    Ñog een ander vraagje

Hebben hier mensen ervaring met een zwangerschap en de diagnose PDS?
    Ik heb enorme darmkolieken. Normaal heb ik dagelijks medicatie o.a. mebeverine ( soort buscopan), diclovinac, maag tabletten omdat ik veel last van mijn maag erbij krijg en zakjes movicolon... Geen van deze medicijnen mag je gebruiken tijdens een zwangerschap of een vermoedelijke zwangerschap. Nu mag ik enkel paracetamol maar dat is tijdens een koliek aanval erg matig. Daarnaast vind ik die heftige krampen best eng omdat ik niet weet of dit een zwangerschap beïnvloed.... Ik heb nog geen contact gehad met de ha. Omdat zaterdag pas mijn nod is en ik net bezig ben met overstappen van huisarts door verhuizing.

Hopelijk zijn er hier ook mensen met tips en of lotgenoten

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Je krijgt heftig spul voor pds.
    Ik ben zelf chronisch darmpatient maar zelfs ik gebruik minder.

Zou toch morgen even je arts bellen.
    Of heb je geen Mdl arts in het ziekenhuis?

Movicolon mag je wel gebruiken tijdens zwangerschap.
    Maar dat is alleen om je stoelgang zacht te houden.

16. Fenne34

Fenne34 Actief lid

Mar 19, 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Vanmorgen weer getest... En ik denk dat ik nu wel weet wat er speelt in mijn lichaam :)
    Nooit verwacht dat ronde 1 al kans zou maken....

Attached Files:

17. Fenne34

Fenne34 Actief lid

Mar 19, 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    #17 Fenne34, Sep 11, 2015
    Last edited: Sep 11, 2015
    Oplopend met die van gisteren...
    Die van gisteren is droog, die van vandaag nog niet.

Attached Files:

18. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    zwanger hoor! En denk als je een digitale test ga doen die ook nu al positief aangeeft.

Ik zeg gefeliciteerd:D

19. Fauna

Fauna Bekend lid

Sep 22, 2011
    661
    34
    28
    Female
    Kantoor
    Omg BoZ
    Begrijp dat je bij je test van gisteren twijfelde. Maar de test van vandaag is duidelijk een tweede streepje te zien, gefeliciteerd! En dat al in ronde 1, geniet ervan meid.

20. Fenne34

Fenne34 Actief lid

Mar 19, 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Super bedankt voor de lieve reacties! :)
    Typje, jij ook gefeliciteerd! :)

Het moet allemaal nog even bezinken hoor :)
    Ik wil morgen even mijn nod afwachten en dan morgen of zondag een digitale test doen. Met 2 miskramen in het verleden ben ik me erg bewust dat streepjes niets zeggen over het verdere verloop. Maar het is nu wel even super om te zien dat er zo'n verschil zit tussen die van gisteren en vandaag :)

Attached Files:

Share This Page