Nee.. Dat is onmogelijk.. Dan kan de bevruchting net achter de rug zijn.. Reist het eitje nog door richting de baarmoeder.. En zit er werkelijk nog helemaal niks vast oid.. 72 uur.. Wat een bijzondere tijdsspanne..
Nee dat kan dus echt absoluut niet, zelfs niet via het ziekenhuis of via bloedonderzoek. Vruchtje heeft nog een hele lange weg af te leggen en dat duurt een paar dagen.
Ja dat kan. Je moet je dan eerst inschrijven, en wel een borg van 500,- achterlaten. Ehm. Nee. Het kan niet. EDIT: inderdaad flauwe reactie. Maar serieus: nee, het kan echt niet. Er moet een bevruchting plaatsvinden en er moet een lange weg afgelegd worden naar de baarmoeder. Dat duurt een aantal dagen.
Nee dat is onmogelijk, maar misschien een domme vraag, als je al 2 kinderen hebt weet je het antwoord toch eigenlijk zelf al wel? Sommige testen 9 dagen na hun ei al positief, maar zelfs dat is heel vroeg. Je zal nog even geduld moeten hebben.
Als ik het goed zie aan haar banner heeft ze inmiddels 3 kinderen?! Is het niet zo dat je een morning after pil binnen 72 uur moet innemen? Dus dat ze zo snel wil weten of ze zwanger is, zodat ze een MAP kan innemen als het raak is Misschien helemaal fout van mij om er vanuit te gaan dat een eventuele zwangerschap niet gewenst is, maar vanwege die 72 uur kwam dit ineens in me op...
Dat was ook mijn eerste ingeving! Maar ik dacht: "dat ga ik hier niet zo neerzetten"... Dus ik dacht: laat ik naar de reden vragen.. Ben wel nieuwsgierig nu!
Jemig je hebt al kinderen zie ik ,dus ik neem aan dat je weet hoe het werkt? en Dan stel je serieus deze vraag????