is het echt een meisje ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nikkie83, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    gister hebben we n pretecho gehad en werd ons verteld dat het een meisje is .
    ik zie op de echo alleen geen 3 streepjes en kan er ook niet echt uithalen hoe het kindje nu ligt :) dus misschien een geoefend oog die het wel ziet ?
    volgens de echoscopiste zie het geslacht bij het pijltje zitten :) 4d konden ze niet doen omdat de placenta vooraan ligt dus moesten we het met 2d doen .

http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=150553&stc=1&d=1305271645

2. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik zie duidelijk een meid! Gefeliciteerd, zo zag mijn echo er ook uit.

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    haha okeej bedankt
    ik zie nl geen hamburgertje ,
    Ik zie bij het pijltje een streep en daarboven een omgekeerde c :p
    volgens mijn vriend is dat het voetje haha
    Ik geloof het wel maar zou echt weer iets voor ons zijn als t n jongen blijkt te zijn haha deze zwangerschap zit vol verrassende gebeurtenissen en toevalligheden
    ( ben 15-10 uitgerekend, 2 dagen voor de B-day van de jongste en 10 voor de B-day van de oudste dus hb straks 3 jarige kinderen in oktober :p )
    eerst hadden ze 25-10 uitgerekend ( dan is de oudste jarig) toen kwamen ze met 17-10 (de jongste dus ) en nu 15-10 haha
    dus ik geloof het pas als ZE geboren is haha

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik zeg ook meisje, lijkt sterk op de echo foto van mijn kleine meid :)

5. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik zie echt 3 streepjes... zou heeeeel knap zijn als ze haar voetje daar zou kunnen krijgen hahahahaha heerlijk die mannen.

6. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    haha thnx :)
    ik ben denk ik nog gewoon n beetje ondersteboven haha na 2 knullen een meisje erbij :)

7. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Je ziet twee bovenbeentjes naar links wijzen. Het pijltje staat op het onderste streepje. Vlak boven het pijltje ook een streepje en daarboven nog een!! Ziet er exact zo uit als mijn echo's en ik ben trotse mama van twee meisjes! :D Gefeliciteerd!! Ze boft met twee grote broers :D

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Nou, ik kan helemaal geen geslacht uit deze echo halen ..

Naar mijn weten heeft je vriend gelijk en zit daar inderdaad een voetje en kijk je tegen de onderkant van het voetje aan (rechts de tenen, met onderin de grote teen)

Heb ff je echo bewerkt ;) In dat rode rondje zie ik toch duidelijk een voetje :(

Bekijk bijlage 150989

9. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    nou ik dacht het eerst ook hoor maar als je ff goed nadenkt , tenen hebben kootjes en geen ronde botten :p

op de dvd is het wel duidelijker te zien maar ik kan m niet op de pc afspelen dus ook geen screenshot maken .

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je, ik zie niet eens hoe het kindje ligt!
    Ik zag alleen gelijk dat voetje zitten! raar maar waar, en toen had ik jouw opmerking over je vriend niet eens gelezen .... ;)

11. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar

Deel Deze Pagina