Hallo dames. BIj de 20 weken echo hebben ze ons gezegd dat we een meisje krijgen.... helemaal geweldig natuurlijk, maar hoor ineens om me heen van 4 mensen dat ze er idd ook van overtuigd waren dat ze een meisje kregen en bleek het een jongen te zijn..... Ik wordt hier dus erg onzeker van.... Vandaar mijn vraag aan jullie..... Kunnen jullie zien aan de echo of het echt een meisje is of twijfelen er ook nog sommigen???? Pffff manlief wil geen pretecho meer laten doen ter bevestiging dus vandaar mijn twijfels en vraag aan jullie??? Alvast bedankt. Liefs Chelleke
oh gelukkig ben ik niet de enige...... hoop echt dat ik niet al het roze voor niks heb gekocht hahahaha ( ben ook blij als het een jongen was hoor, maar qua spulletjes heb ik dan een probleem als ik er pas met 30 of 40 weken achter kom
Dank je wel dames voor jullie reacties.... ben uiteraard helemaal gelukkig, wat het ook zou mogen zijn, maar wel fijn door jullie nog even bevestigd te hebben dat ik ECHT roze kan gaan shoppen ben meteen begonnen Liefs Chelleke84
Nu ik goed kijk,zie ik 2 flappen,bedoellen jullie dat dames?Is het geslacht klein of groot op de foto? Als iemand nou een pijltje erop zou zetten,dan weet ik of ik wel ged kijk
Ik herken je gevoel! Bij mijn eerste 2 was ik meteen na de eerste echo ovrtuigd dat het inderdaad een meid zou worden. Deze derde schijnt ook een meisje te zijn, maar ik ben nog niet overtuigd! Maar als ik gezien zou hebben wat op jouw foto staat, had ik nu geen twijfels hoor, dat is duidelijk een meisje!
Dames..zouden jullie mijn foto ook willen bevestigen? Hebben 3 keer te horen gekregen dat het een meisje word..gister het geboortekaartje eindelijk afgemaakt en nu twijfel ik ineens...stel je voor dat het een jongetje is.. wie kan mn twijfels even wegnemen? Bekijk bijlage 204224
chelleke bij jou echo zeg ik idd een meisje.. samantha bij jouw echo foto twijfel ik hoor.. kan ook een balzakje zijn wat ik zie .. geen idee dus! ik twijfel ook.. de echoscopiste zei dat ze t al een paar keer zelf had gezien op de echo en dat t een meisje was.. maar bij de echofoto twijfel ik.. wil iemand een kijkje nemen!
chelleke: 100% een meisje!! samantha: als het zit waar ik denk dat het zit vind ik het ook dat er wel erg veel zit voor een meisje... MoesCH: Overduidelijk een meisje...