Is het echt een meisje??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Chelleke84, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Samantha: op jouw echo foto zie ik het idd ook niet goed.
    @MoesCH: lijkt me bij jou ook overduidelijk dan... lijkt erg op mijn foto en iedereen blijkt overtuigd te zijn van mijn foto dus geloof ik daarin:)

2. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hmm..nu word ik toch wel wat zenuwachtig haha..

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Luister meid..... ik heb er echt geen verstand van dus maak je niet te druk om mijn mening hahahaha.... Als ik het zeker wist had ik de vraag zelf niet hier geplaatst he;)
    Als ze al 4x het geslacht hebben gezien op je echo, lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze er 4x naast zaten......

4. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik heb een paar weekjes geleden ook zo'n topic geopend. Ik zat toch stiekem te twijffelen terwijl m'n echoscopiste al jarenlange ervaring heeft.

Vandaag 20 weken echo gehad en ben nu echt overtuigd!! Er zat echt niks tussen de beentjes.

Hoop dat jullie ook toch nog snel overtuigd zijn door een andere echo want dat getwijffel is gewoon niet fijn.

5. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Samanta, die echo is van verderop in de zwangerschap gok ik? Niet de 20 weken maar nog verder? Het lijkt allemaal wat meer opgezet maar dat is geen jongetje hoor. :)

Ik denk toch echt een meid bij jou hoor!!

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik vind jou echo veel duidelijker:p

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Aaah MoesCH: je stelt me gerust.... maar die van jou is echt ook duidelijk hoor:)

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mn collega heeft me aan het twijfelen gebracht haha.. ik was er eerst 100% zeker van een meisje omdat de echoscopiste dat zei.. mijn collega gelijk.. wat is dat kleine streepje dan??
    vandaar de twijfel haha..
    maar ik ga maar van de ervaring van de echoscopiste uit en iedereen die de echo gezien heeft hier op zp roept ook meisje!

nu beginnen aan het kamertje en shoppen!

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    SNel aan de shop dan maar MoesCH.... heb ik ook al flink gedaan:) En heerlijk he om te beginnen aan het kamertje.... ik kan ook niet wachten maar helaas moet ik nog geduld hebben tot week 52 voordat ik kan behangen... pfff eerst moet de verwarming nog opgehangen worden want de oude functioneert niet meer.....
    See you @ april 2012 :)

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    @Samantha; Volgens mij is jou echo inderdaad een latere echo of niet? Dan echt een meisje hoor!

En Moesch ook een meisje, geen twijfel!

Ik heb na mijn twijfels na de echo 2 weken geleden er gewoon nog een geslachtsbepaling tegenaan gegooid, en ben nu echt overtuigd dat wij een derde meid gaan krijgen, joehoe! Maar nogmaals, had ik gezien wat er op jullie foto's te zien is, had ik niet getwijfeld hoor!

11. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Hey dames.. ja mijn echofoto is van 26 week.. :)

Deel Deze Pagina