Hallo allemaal, ik ben nu 20 weken zwanger van ons eerste kindje en heb deze week de 20-weken echo gehad. Was behoorlijk zenuwachtig vooraf, maar gelukkig was alles prima in orde!!! Ons hummeltje was alleen behoorlijk eigenwijs )) en de echoscopiste kon in 1e instantie niet goed naar het geslacht kijken. Ze gaf aan dat het niet zo duidelijk te zien was. Na een tijdje zoeken had ze een goed beeld en kon ze inzoomen. Ze gaf aan 2 schaamlipjes te zien, wat dus op een meisje duidt. Ik was erg verrast, omdat ik al die tijd een 'jongetjesgevoel' had.... Ik was zelfs zo verbaasd dat ik daarna nou niet meer goed heb meegekregen of dat het nog steeds niet zo duidelijk was en dat ze 'dacht' een meisje te zien of dat de onduidelijkheid ineens weg was bij dat beeld en het zeker een meisje is.... Ik weet dat de gezondheid het allerbelangrijkste is, maar ik zou toch ook graag zeker willen weten wat het wordt. Ik staar mezelf suf naar de foto, maar omdat ik er A geen verstand vqn heb en B het m'n eerste kindje is kan ik het niet zo goed zien. Wat denken jullie aan de hand van deze echo? Alvast bedankt! Petra
Ik heb 'm nu wat groter gemaakt. Ik weet niet of het duidelijk genoeg is zo of dat ik 'm nog groter moet proberen te maken?
Ik zie ook een meisje! Leuk hoor! Grappig dat je dacht een jongetje te krijgen. Zo zie je maar, dat je het niet kan voorspellen.
Hallo dames, bedankt voor de reacties! Ja, echt heel grappig dat ik zo'n jongetjesgevoel had, maar dat het toch een meisje blijkt te zijn.... Heb wel even een paar daagjes moeten wennen hoor, maar uiteraard was voor ons de gezondheid vele malen belangrijker dan het geslacht. We vinden het allebei leuk... Heb nu wel al lekker 1 echt meisjes-outfitje geshopt . Over een weekje of 8 hebben we ook nog een 3D/4D echo. We vragen of ze dan ook nog een keertje van 'onderen' kunnen kijken. Maar met deze reacties ga ik er voor 99,9% vanuit dat ik dan geen verrassing meer krijg, hahaha. Ben overigens erg benieuwd naar de 3D/4D echo. Heb er zo'n zin in ons kleine dametje te gaan bekijken ! Wie hebben er allemaal ervaring met zo'n echo? Liefs, Petra