Bloedverlies....

Discussie in 'Miskraam' gestart door cin22, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wordt echt zo gek van dat bloedverlies wat ik af en toe heb. Het maakt me echt onzeker!
    Rond de 5 weken heb ik een dag of 4 last gehad van bruin bloedverlies. Een week erna een echo gehad en alles was goed. Bloedverlies was gestopt.

Woensdag 13 oktober weer een echo gehad. Alles was goed. Ik zou toen bijna 10 weken zwanger zijn.
    De maandag erna had ik ineens een "veeg" rood bloed. Ik schrok me dus rot. Daarna volgde het in roze en eind van de middag bruin en ook dat is gestopt.
    Was toch een beetje bang geworden dus gebeld met VK. Omdat ik geen buikpuin hgad en het bloeden niet doorzette hoefde ik niet langs te komen.

Nu had ik net weer een heeel klein rood vlekje bij het afvegen... De volgende afspraak bij de VK is pas 18 november dus zit echt te twijfelen om te bellen... Hier wordt ik ook gek van... Ookal heb ik het gevoel dat het nog wel goed zit, bloedverlies is echt verschrikkelijk!

Als je rond de 10/12 weken een klein beetje bloed verliest eenmalig en geen krampen hebt, hoe groot is dan de kans dat er iets mis is?

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wat rot zeg dat je steeds last hebt van bloedverlies, kan snappen dat dat je erg onzeker maakt! Is het niet te wijten aan dingen die je gedaan hebt, bijv sex of 'te' hard gedrukt met de ontlasting? Het hele gebied daaronder is veel meer doorbloed, dus misschien komt het door zoiets?

Verder denk ik als het steeds echt maar een druppel bloed is dat je je niet druk hoeft te maken hoor!! En zelfs al zou je wat krampen hebben niet eens denk ik, bij mij gaat er geen dag voorbij zonder krampen maar ik neem aan dat dat de groei gewoon is.

3. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Gewoon de vk bellen! Wie weet mag je voor nog een echo of kan ze je gerust stellen.

4. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Ik heb van week 6 tot 13 af en toe flink wat bloed verloren en steeds was alles gelukkig goed met de beeb.
    Er zat wel een beetje (oud) bloed in me baarmoeder zagen ze op de echo maar niks verontrustend.
    Het kan ook een geknapt vaatje zijn na de grote boodschap.
    Maar als je het niet vetrouwd natuurlijk gewoon even je vlos bellen.

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik zou ook je VK bellen, hoewel ik niet denk dat het mis is. Je bent ten slotte al 10 weken... Maar het is niet cool om nog zo lang te moeten wachten, als je zo onzeker bent...

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet willen wachten tot 18 november, dat duurt veel te lang.
    Ik zou de verloskundige nogmaals bellen en mijn ongerustheid aan haar voorleggen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dan geen begrip toont en je uitnodigt voor een echo op korte termijn.

7. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zoiezo zaterdag al een echootje tussendoor bij een echobureau. Die had ik al een paar weken geleden gepland omdat ik 18 november zoiezo al te lang vond duren hahah... Dus vandaar dat ik toch dat maar afwacht.
    Ze checken daar toch ook het hartje enzo dus dan heb ik weer effe zekerheid. En ben vrijdag de 12 weken voorbij dus dat geeft ook weer wat meer zekerheid.

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Heb je toen der tijd een inwendige echo gehad? Kan zijn dat er een klein adertje is gesprongen.

9. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen een echo gehad en alles was goed. Een super beweeglijke baby met alles erop en eraan...
    Kan er weer rustig aan van gaan genieten. Toch hopen dat er echt geen bloedverlies meer komt maar ik zie het wel.

10. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hebben ze gekeken waar je placenta ligt? want als je placenta voor je bmm ligt zou dat t bloeden kunnen verklaren, is overigens niks ernstigs, moet je alleen ff een beetje rustig aan doen met de seks.

Ben echt blij voor je dat de echo goed was, kan me voorstellen dat je misschien toch een beetje ongerust was.

11. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja volgens mij wel..... de baby lag meer aan me rugkant en de placenta ervoor.. dus dat zou dan kunnen.

Deel Deze Pagina