Ook ik mag me eindelijk hier neerzetten! We zijn zwanger! 29dec hebben we positief getest, na een 2e icsi behandeling. 14 jan eerste echo (dan 6 weken 3 dagen zwanger)
Hey Maamaa, Ik heb je lang niet meer op het forum gezien.. Wat een fantastisch nieuws. Gefeliciteerd en op naar de eerste prachtige echo. Groetjes, Elvira
Hey Lieve Maamaaaaaaaa! Eindelijk wordt je dan ook echt mama! Ik had bij je msn al zoiets zien staan dacht ik maar dacht braaf hier even af te wachten! Super zeg! Kom je bij de walvisjes beppen? Ze zijn daar wel toe aan wat frisheid denk ik..(staan er 3 op springen ). Geniet van je echo de 14e! Elmo
Wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van! Groetjes Roca
Ik vroeg me laatst al af hoe het met je zou zijn...... EN nu lees ik hier dit fantastische nieuws........Helemaal geweldig zeg! Gefeliciteerd! Kom je kletsen bij het walvistopic? Liefs Hannah
JOEPIE JOEPIE, wat leuk om je hier te zien! Van harte gefeliciteerd : dubbel en dwars verdiend! Genietse!