Alsof de er mee speeld..... Ben gister middag naar de vk geweest, mijn ijzer was goed urine, bloeddruk. Ze voelde dat de kleine nog in mijn achter m'n schaambeen zat, en dat ze dan waarschijnlijk nog niet het hartje kon horen had me er zo op verheugt Maar 's avonds na het eten moest ik naar de wc om een boodschap te doen en toen ik me van voren afveegde zag ik een klein beetje bloed welliswaar een klein beetje maar toch! Heb namelijk 11 oktober een mk gehad, en ben dus nu zoooo bang. Mijn man zei meis maak je nou niet zo druk, beetje positief blijven denken, maar dat kan ik gewoon niet. Er gaat van alles door m'n hoofd, vandaar dat ik nu zo vroeg al hier zit! Was om kwart over 6 al wakker om te plassen, en kon daarna niet meer in slaap komen omdat ik maar lig te denken Heb morgen een echo in het ziekenhuis, hoop maar dat alles goed is. Heb geen kramp of menstruatie achtige buikpijn, wat ik daarvoor bij mijn mk wel had......... Sorry voor mijn lange verhaal maar wilde het ff kwijt. jessica
heej jessica.. ik kan begrijpen dat je kei bang bent! waarom bel je vandaag je verloskundige niet? dat is messchien geruststellend voor jou meid.. messhien heb je net iets te hard gedrukt...dan kan het ook gaan bloede hé! nou sterkte! xxx sanne
messhien heb je net iets te hard gedrukt...dan kan het ook gaan bloede hé! @dat kan ook , en omdat ik wel wat krampjes heb in m'n buik maar niet zo dat ik krom loop van de pijn.... Denk dat ik vanmiddag maar even bel, liever voor jan met de korte achternaam dan dat er echt ieds mis is toch jessica
Zo is het, je kan beter een keer voor nix bellen dan zo ongerust blijven rondlopen, dat is ook niet goed voor jou en de kleine Sterkte, grz Han
Kan idd heel goed zijn van te hard persen, je baarmoeder is nu veel beter doorbloed en omdat het na de grote boodschap was....Maar kan me heel goed voorstellen dat je angstig bent, ik heb 2 MK's gehad dus weet hoe onzeker zoiets je maakt. Veel sterkte he!
Hey Jessica! Ik heb hetzelfde gehad rond dezelfde tijd van mijn zwangerschap als jij nu. Heb ook een paar keer wat licht bloedverlies gehad en maakte me toen ook druk. Het zijn idd vaak adertjes die springen. Ik deed altijd als ik een beetje bloed zag een tampon in. Ging dan gewoon weer verder met waar ik mee bezig was, en als je hem dan 2 uur later uithaalt zie je dat er eigenlijk al bijna niks meer op zit. Mijn VK zei dat krampjes in je buik er ook op kunnen wijzen dat je baarmoeder groeit. Ik zou zeggen veel Sterkte! Het komst vast goed!
hai jessica begrijp hoe je je voelt ik heb precies hetzelfde gehad in de elfde week vk is geweest en die zei dat zolang je geen krampen hebt en geen hele plas bloed verliest dat et vaak gewoon iets in je baarmoeder is dat kapot is ... et komt vast allemaal goed meid
Bedankt meiden voor jullie lieve woorden Doet me erg goed, ben al drie x naar de wc geweest en niks gezien dus denk indd dat het door het persen kwam (beter uitkijken) of roosvise laxo drinken stoelgang gaat niet echt gemakkelijk Wacht het nog even af en kijk morgen uit naar een mooie echo , en als er ieds veranderd bel ik gelijk de vk! jessica
he jessica ik begrijp dat je je zorgen maakt en hoop dat morgen de echo je rust kan bieden en dat je kan gaan genieten van je zwangerschap. ik dacht ergens gelezen te hebben dat meerdere vrouwen in het begin van hun zwangerschap wat bloedverlies kunnen hebben en dat dat niks te betekenen heeft. veel succes morgen groetjes
Heb zelf ook last gehad van verlies toen ik rond de 8 wkn was. Was en bleef bij mij bruin. Weet hoe onzeker je er van word! Maare, kijk maar naar m'n banner, nix aan het handje! Hoop dat jij morgen ook een prachtige echo hebt! Ga in ieder geval hard voor je duimen [-o< [-o<
joepieeeeeeeeeeeeee ben net terug we hebben ons kleine spruitje gezien, oooo het blijft een mooi wonder he, zagen het hartje kloppen, en bewoog al flink De echoscopiste zei dat ik 8 weken en 5 dagen ben, dus weet niet of ik m'n banner moet aanpassen, want das dus bijna 9 weken. Heb twee mooie foto's, duurt wel even voor ik ze in m'n album kan zetten (moet ik bij m'n vader doen) jessica
allemaal bedankt dan Denk dat je ook onzeker word van een mk, Met Zara (m'n dochter) was ik helemaal niet zo bezorgt, was dan ook echt ontzettend blij dat ik ons kleine spruitje zag, en dat het hartje klopte jessica
Lieve Jessica, wat fijn dat alles in orde is en dat je je kindje op de echo zo mooi hebt kunnen zien! Heel herkenbaar hoor, dat je onzeker bent na je miskraam. Waarom zou het deze keer immers wel goed gaan nadat je lichaam je voor je gevoel vorige keer zo in de steek heeft gelaten? Ik heb in deze zwangerschap, na drie voorafgaande miskramen, ook doodsangsten uitgestaan om dit kindje weer te verliezen. De eerste weken leken wel eeuwen te duren. Zo rond 15 weken, toen we voor het eerst het hartje hebben gehoord via de doptone, lukte het me om de knop om te zetten en toch van deze zwangerschap te gaan genieten. Natuurlijk hielp het ook dat ik rond die tijd voor het eerst 'gefladder' in mijn buik voelde. Je zult merken dat elke fase van de zwangerschap weer zijn eigen onzekerheden met zich meebrengt. Laat dat je er niet van weerhouden om toch te genieten van je zwangerschap, want het is met recht een wonder (zeker na een miskraam besef je dat). Veel sterkte maar ook veel plezier! Liefs, Wendy
Wenniepenny bedankt voor je lieve woorden Je verwoord het precies. Gek he, toen ik zwanger was van m'n eerste heb ik me niet echt gerealiseerd dat het ook fout kon gaan, was met 7 weken naar Turkije gegaan, (op familie bezoek) en had heel erg last van diaree, en m'n schoonmoeder en een nicht van m'n man zeiden; joh dat hoort erbij. Maar ik voelde dat het niet klopte, had vaker op vakantie last gehad, maar nu had ik het te lang. Voor m'n gevoel wilde ik gewoon naar het ziekenhuis,(en maar goed ook) want na onderzoek bleek ik calium tekort had! Was toevalig net gelijk met de Tsunami , dus gelijk calium gehad in m'n infuus, en de dag erna een echo gekregen en alles was gelukkig goed Maar dan schrik je pas, dat het ook fout had kunnen gaan. Maar de huisart vertelde later dat een baby als het waren een ''parassiet'' is hoe slecht het ook met moeder kan gaan, vaak gaat het met de baby gewoon goed! En met m'n dochter was alles okey.... Sorry voor het lange verhaal
Natuurlijk weet je wel dat het fout kan gaan, maar je gaat er niet vanuit (en dat moet je ook niet doen denk ik) dat dat bij jou gebeurt. Niettemin is de grond dan erg koud en hard als je van je roze wolk afvalt N.B. Als je op de knop 'www' drukt onderaan mijn berichten, kom je op mijn zwangerschapsdagboek. Met name in juni en juli heb ik heel veel geschreven over mijn angsten en gemengde gevoelens over deze zwangerschap. Wellicht heb je daar steun aan in die eerste moeilijke weken. En als je vragen hebt of gewoon even tegen ons aan wilt praten, laat het dan vooral weten. Liefs, Wendy
hallo! Ik lees het nu voor het eerst maar ik heb het allemaal precies t zelfde mee gemaakt (miskraam sept. en snel weer zwanger etc) en ik kan me zooo voorstellen hoe je je gevoeld hebt. Ik ben nu nog steeds bang dat het niet goed is dus dat zal je misschien ook wel lang hebben. Ik denk soms al dat ik het voel maar dat durf ik gewoon niet te accepteren omdat ik zo bang ben voor die enorme telleurstellen en dat terwijl ik al bijna 16 weken ben! Veel succes met de rest van je zwangerschap en ehhhh, niet te hard persen meer he! Greetz RR