zou het daadwerkelijk zo zijn?!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door spikkeltje, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Hallo, [/FONT]

Ik was net even op het net aan het rond kijken en vond ik dit. Het is niet dat ik er aan wil beginnen, maar ben wel nieuwsgierig of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben!!
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif][/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]:([/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Naast het verhogen van de vruchtbaarheid heeft Formula 23 een weerstand verhogend en ondersteunend effect. Het bevordert de opname van vitaminen en is ideaal voor vrouwen en meisjes bij menstruatieongemakken. Formula 23 bevat mineralen die van organische oorsprong zijn, dus afkomstig van planten.[/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif][/FONT][FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif][/FONT]
    [FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Meer Info
    FORMULA 23 kent een rijke historie. De basis is de Aloë Vera. Een plant die in tropische en subtropische gebieden heel bekend is. De sappen van deze plant blijken toepassingen te hebben op breed gebied. In de paardenwereld is bij velen bekend dat de FORMULA wordt ingezet bij darmstoornissen.
    Naast een uniek reinigend vermogen heeft de FORMULA een weerstand verhogend en ondersteunend effect.
    Dit komt doordat het zure milieu een goede darmflora bevordert. De FORMULA bevat o.a. de bioflavonoïden Hesperidine en Rutine, die de werking zelfs nog versterken. FORMULA 23 bevat 72 mineralen en sporenelementen die bijdragen tot ondersteuning van de lichaamsfuncties.
    De mineralen zijn allen van organische oorsprong, dus afkomstig van planten. Daarnaast bevordert het de opname van een aantal vitaminen en draagt bij aan het vermogen van ons lichaam spanning te hanteren. Ideaal voor vrouwen en meisjes bij ongemakken voorafgaand aan/rondom/tijdens de menstruatie.
    Daarnaast helpt ze bij het behouden van een goede gezondheid gebaseerd op een goede stofwisseling. Lichaamsfuncties versoepelen, doet de geestelijke druk afnemen.
    Een optimaal resultaat wordt vaak al bereikt door drie maal per dag een eetlepel FORMULA te nemen. Flacon even schudden voor gebruik.:(
    [/FONT]

2. fafa

fafa Niet meer actief

ik heb ergens anders ook gehoord dat aloë vera goed zou zijn voor de vruchtbaarheid van zowel mannen als vrouwen.. maar ja, er zwerft ook zooooo veel onzin op het web.

3. Mamsey

Mamsey Actief lid

5 mrt 2010
    332
    0
    0
    Verzorgende
    NL :D
    Mijn man's oma had een aloe plant voor ons, maar toen ze hoorde dat ik zwanger was hebben we hem nooit gekregen..! Scheen niet goed te zijn voor het ongeboren kind.

ff Gegoogled..

"Langdurig oraal gebruik van aloe vera kan kaliumverlies tot gevolg hebben. Dit risico is groter voor mensen met diabetes of nierafwijkingen; aloe vera inname wordt hen dan ook afgeraden. Een kaliumtekort kan leiden tot onregelmatigheden in het hartritme en spierslapte. Ook hartpatiënten wordt het daarom afgeraden om aloe vera te gebruiken. Verlies van de normale darmfunctie optreden door aloe vera is een ander negatief effect waardoor afhankelijkheid van laxeermiddelen kan ontstaan. Het aloe vera sap kan krampen en/of diarree veroorzaken. Er is zelf gerapporteerd dat aloe vera inname langer dan één jaar het risico op darmkanker verhoogt.
    Een ander effect van aloe vera is het verlagen van de bloedsuikerspiegel. Omdat dit effect moeilijk precies te bepalen is, kan dit voor mensen met diabetes gevaarlijk zijn. Ook het gebruik van aloe vera bij zwangerschap en borstvoeding wordt afgeraden, omdat er nog te weinig bekend is van mogelijke effecten op het (ongeboren) kind. "

Dit komt van deze site: www.food-info.net

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb ook ergens gelezen dat het erg slecht voor je kan zijn.
    (als je het inneemt dan).
    Ik zou het niet doen.

Deel Deze Pagina