Ik ben vandaag 1 dag overtijd! Ik heb net voor de gein een ovulatietest gebruikt van clearblue en kreeg een smiley! Ben ik zwanger? Ga morgenochtend natuurlijk ook een zwangerschapstestje doen maar ben nu door dolle heen
Een ovulatietest is een ovulatietest en geen zwangerschapstest. Dit zou kunnen betekenen dat je zwanger bent, maar het kan net zo goed helemaal niks betekenen. Morgen een zwangerschapstest doen en je weet het direct! Succes, hopelijk is het raak
Ben ook benieuwd! Het kan er wel wat mee te maken hebben natuurlijk want het hormoon is dan ook hoog... maar het blijft een andere test... ik duim voor je!
Ze laat ons zeker in spanning. Heel veel succes met het testen meis, we duimen voor je dat ie posi is. Dikke knuf.
Ik duim ook voor je, spannend Ik had het ook toen ik zwanger was een dik positieve ovulatietest 2 dagen voor NOD ik voelde me ook echt zwanger en dacht dat ik toch niets meer aan die ovulatietesten had... omdat ik geen zwangerschapstesten in huis had, heb ik dus de laatste ovulatietest gebruikt
nu laat ze ons tog wel heeeel lang wachten hè. wie weet is het slecht nieuws dat ze daarom niets komt zeggen?!
Grace, heb jij al getest? je bent ook overtijd, volgens je banner Wanneer had je een eisprong, weet je dat?
Ik he dinsdag pas mijn NOD..24 februari had ik een positieve ovulatie test. net voor de grap ook een ovulatie test gedaan en volgens de uitslag is hij positief..ik heb zeker geen ei nu die is allang geweest..mischien dan al een vroege zwangerschap uitslag? wie o wie weet het..
Spannend nikki, ik duim voor je bij mij was het toen ik zwanger was een goed teken (2 dagen voor NOD dik positieve ovulatietest) ook van kruidvat Afgelopen maand ook de kruidvattesten gebruikt, maar die gaven de 4 dagen na ei ook nog vet positief, daarna negatief! Voor deze maand heb ik andere testen bestelt (Matcare, zie link rechts boven aan deze pagina... ik kreeg er 2 gratis vroege zwangerschapstesten bij, een dag later al in de brievenbus) omdat ik de kruidvat niet meer zo vertrouw maar... nogmaals bij mijn zoontje gaf de kruidvattest mij ook al hoop voor NOD en teste een dag later met een zwangerschapstest positief