Hoi dames! Gisteren deze testen gedaan en ze zijn positief woehoew! Kon het niet geloven vandaar dat het er 2 zijn haha! Denken jullie dat ik met deze testen al een cb digitaal met indicator kan doen! Krijg er zo een binnen maar ben zo bang dat er niet zwanger op komt te staan!! Ook al voel ik me absoluut zwanger! Ik lees nu ineens allerlei verhalen over dat de kv testen op de eisprong reageren?? Nu heb ik mijn eisprong al gehad als het goed is maar maak me toch meteen zorgen!!
ik vind m wel wat onduidelijk voor 87 weken zwangerschap! (haha, check je banner) gefeliciteerd meid! lfs, Dorri
ik zeg gefeliciteerd !!! Met zulke streepjes was ik gewoon zwanger en testte ik ook met de digitale met weken indicator positief. de gewone digitale heeft meer hcg nodig
haha, sorry heel flauw maar ik vond het te grappig! gefeliciteerd meid! ik denk dat je al wel een cb zou kunnen doen hoor! lfs, Dorri
Hahaha geeft niks! Kon er hartelijk om lachen Spannend krijg hem ieder moment binnen dus ben benieuwd
Nou wat denk je?? Hij geeft aan niet zwanger!! hoop dat het dan niet weer mis gaat. Ik ben wel echt zwanger zo voel ik me ook echt!
Waarschijnlijk te veel gedronken! Heb je er nog eentje voor morgenochtend? Anders snel naar de etos, daar hebben ze een duoverpakking, 2 voor 16 euro van de CB digital
Ik had voor het laatst om half 12 gedronken denk ik en heb 2 uur lang extra mijn urine opgehouden! Maar heb er geen meer! Ga zo nog wat testjes halen!!
Ja dit was met indicator! Maar het zou goed kunnen dat ik 2 dagen voor nod zit. Maar weet dat dus niet zeker!