Waarom doe je niet even een nieuwe kV?Bij een goede zwangerschap,zie je bijna altijd verschil,ook met maar 1dag ertussen.Scheelt een hoop gestress.
Ik zou idd ook een kV doen met ochtendurine, kijken of deze donkerder is dan de eerste twee testen, want die zijn wel duidelijk hoor!
Nou heb kv gehaald!net een gedaan en die was echt super super licht zo licht dat je het eigenlijk niet eens zag. Mijn urine was niet geconcentreerd maar dan nog! Heb er niet echt vertrouwen meer in! Morgenvroeg nog eens testen en dan zien we t wel!!
Als die van morgen niet donkerder is dan de testen op de eerste pagina ben ik bang dat t niet genoeg oploopt en het de verkeerde kant op gaat. Hoop op positief nieuws voor je morgen!
Krijg je hem op de foto? Wil wel even mee turen en als je urine minder geconcentreerd was is er nog geen man overboord. ..
oh bah wat een teleurstelling dat de CB niet zwanger zei... tja in mijn ervaring was de CB gevoeliger dan de cassettetesten.. hij gaf bij mijn vroege miskraam al heel snel zwanger, en toen het niet goed zat en de andere testen nog streepjes gaven zei de CB al 'niet zwanger'.. dus lijkt me goed teken :S
Ik zal morgen even een foto plaatsen dames! Ben nu niet thuis! Er staat wel een streep op nog steeds maar wel lichter. Het aparte is alleen dat ik me absoluut zwanger voel. Heb ontzettende pijn aan mijn borsten en heb steken in mijn liezen etc net zoals bij mijn dochter. We zien het wel!hoop dat het gewoon was omdat het niet geconcentreerd was had bemaling wel echt al 10 x geplast ofzo en van te voren gedronken! Morgen vroeg nog een kv doen en dan zien we het wel!
Nou dames! Dit zit niet goed..; ( net een test gedaan van kv en die is heel licht positief. Wel wat donkerder als gisteren middag maar zo licht dat het echt niet goed is. Na 3 dagen had hij natuurlijk al veel donkerder moeten zijn. Heb ook een zw en kids test gedaan en het gekke is dat die dus wel positiever is als gisteren. Nu hoor ik daar vele slechte verhalen over maar moet zeggen dat ik daar zelf juist hele goede ervaringen mee heb. Maar al met al de kv test had gewoon veel donkerder moeten zijn. Bah en ik voelde.me.gisteren avond weer zo zwanger! Zal straks nog wel foto's plaatsen.. al is het de moeite niet eens meer waard. Bah kan wel janken nu!miskraam nummer 5. Heb ook buikkrampen nu dus denk dat het snel doorzet.
Als het donkerder is dan gisteren, betekend t dat t hcg wel stijgt. Stop met testen. Je maakt jezelf onzeker. Stress heb je nu zeker niet nodig. Duim voor je. <3
Dat klopt zeker stop nu ook met testen!! Klopt alleen waren de testen wel wat donkerder als gisteren maar als nog veel lichter als woensdag en zo licht dat ze bijna negatief zijn. Denk niet dat ik er een foto van kan maken zo licht zeg maar. Ik ga het nu afwachtten maar heb echt ontzettende krampen! Dankje wel!!
Dit zijn mijn testen dames! Denk dat je de streepjes niet eens kan zien! De bovenste is van gisteren en de onderste van vandaag!
Ziet er inderdaad niet goed uit helaas. Ik weet er alles van, want ik had het vorige week ook... Sterkte!