Raar streepje of.....??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by G89, Apr 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Beeld ik het me nu in of staat er een streepje, maar dan wel erg dicht op de controle streep.

Dit is 2v5...
    En deze test is 6 dagen voor nod gemaakt.
    Ik heb deze test afgelopen vrijdag gedaan en dacht daarna een vaag iets te hebben gezien. Het heeft me 't hele weekend bezig gehouden.
    Als ik de test zelf vast hou, dan moet ik 't wel in het licht houden wil ik 't "streepje" zien.
    Op foto zie ik hem meteen?! Ik heb de foto wel een beetje bewerkt.. omdat het erg licht is.

Even een ongezouten mening van jullie dames!!

2. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    nog keer

3. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Ik denk eerlijk gezegd dat dat geen streep is. De strepen van KV zitten nooit zo dicht op elkaar, volgens mij. Ik hoop uiteraard voor je dat het wel zo is, maar ik denk het niet...

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Ik vind het een hele rommelige test om t zo maar te zeggen. Links van de lijn zie ik een heeeeeel dun vaag lijntje/vlekje/schaduw.

Ik kan eigenlijk niet anders dan je adviseren een nieuwe te doen! deze is van vrijdag, dus als je vandaag test zou ie iets duidelijker kunnen zijn?

succes! We duimen!!! en tip: een foto van een test is beter te zien als je dichterbij fotografeert.

5. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Nope, dit is geen geldig streepje, hij staat TE dicht op de controlestreep!

Heb je wel 4 druppels urine gebruikt? Want ik vind hem wel heel erg geel (ondanks de fotoshopping)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik zie indd ook wel iets maar niet goed meid...

indd een nieuwe test doen ??

succes meid !!

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    o wacht, de tweede foto is beter. Ik zie een heel dun randje van een lijntje, rechts naast de teststreep en dan links bovenin zeg maar.

doe vandaag of morgen en test, en bedenk je dat eeen paar dagen voor je nod erg vroeg is he!

8. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    @ Vlinder,

Ik denk dus ook dat het niet klopt, want ik heb inmiddels behoorlijk wat testen afgesleten. Voornamelijk van 2v5 en nog nooit zo dicht op elkaar gezien! Maar toch houdt het me bezig haha!

@ Sas,
    Als ik de foto te dicht bij wil maken, dan wordt hij helemaal onscherp!

@ Astrid,
    Yep, heb echt 4 druppels gebruikt! Vorige keer dat hij bij mij zo geel uitsloeg, toen was ik wel zwanger.. En ook toen maar echt 4 druppels gebruikt. Maar ik denk inderdaad dat hij ook negatief is, maar ja... een streep staat er wel, maar hij had iets meer naar rechts gemoeten

9. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Ja, dat doe ik als ik mn 32 dagen voorbij ben. Dat is mn langste cyclus tot nu toe..
    Deze heb ik van een vriendin gekregen en hij lag daar maar zo zielig alleen:p in de kast, dus dacht ik doe m maar even!

10. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Nee sorry, ik zie ook niks :(

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ! oke dan !

succes :D

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    nou, ik wil je verder geen valse hoop geven, maar ik heb ook eens een test gehad waarbij de streep juist weer meer naar rechts stond, tegen de rand van het venstertje aan zeg maar. En ik was wel zwanger. Ik zou echt even een nieuwe doen, anders zit je er de komende dagen toch mee in je hoofd en dat geeft alleen maar stress.

13. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Ja, ik wacht nu tot mijn NOD.

Ik heb deze gekregen en kon het niet laten ;)
    Ik heb het hele weekend naar de test gekeken en naar de foto's en kreeg 't ook maar niet uit mijn kop.
    Inmiddels 20 rondes verder weet ik dat mn lichaam me af en toe sterk voor de gek kan houden.
    Elke maand voel ik wel weer iets, maar deze maand voelde ik echt 7 a 8 dagen na mijn ei ongi krampen.
    Normaal heb ik dat altijd een paar dagen voor mn NOD.

Ach, we zullen wel zien!!

14. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Nee sorry, ik denk ook dat het niets is meid. De streepjes zitten te dicht op elkaar. Ik denk ook dat je een nieuwe test moet doen.

15. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36

heel herkenbaar , lastig he!! Sterkte dan met afwachen want ik geloof dat je niet meer gaat testen nu.

16. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

Feb 25, 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    ik zie ook helaas niets meid, misschien over een paar dagen weer een testje er aan wagen?
    waarom heb je de test eigenlijk opengebroken?
    als er en lijntje zichtbaar is moet die ook zo zichtbaar zijn,
    maar snap wel dat het je heel erg bezighoud!
    suc6!

17. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Het lijntje is ook zo zichtbaar, maar erg lastig om op foto te krijgen, omdat die erg licht is.

Ik breek altijd mijn testen open! Liefst sloop ik ze helemaal haha... Is een tic ;) maar ook met hulsel is het streepje zichbaar, maar hij zit gewoon te dicht naast de controle streep! Ik wacht tot mn NOD en dan zien we wel weer!

18. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    ik zou hem als negatief beschouwen en morgen gewoon een nieuwe doen

19. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Knap van je dat je probeert vol te houden tot (na) je NOD. Ik zie de streep op je test ook, maar inderdaad te dicht naast de controlestreep. Ik hoop zo van je dat het raak is voor jullie!
    Mag ik vragen waarom jullie niet in de MMM zitten?
    KNUF!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zeg negatief. Ik vind dat als een streepje nauwelijks zichtbaar is (dus alleen als je ondersteboven in het raamkozijn moet hangen met een schijnwerper erop of als je de test er dus voor uit elkaar moet slopen) de test negatief is. Dus even geduld en over een paar dagen nog een keer.

(En ja, ik doe soms ook hele gekke dingen om een streepje te zien)

Share This Page