Meg er zit ook maar 12u tussen haha dus hoeft echt nog niet donkerder te zijn. Ik had zelfs 3 dagen tzelfde tot hij donkerder werd Dus ik zeg gewoon gefeliciteerd!
Je hcg verdubbelt om de 2 a 3 dagen, dus het is niet raar dat je test iets lichter is. Had ik ook in het begin, ik testte elke dag! Gewoon morgen weer even testen dan moet ie al wat donkerder zijn
Wat n mooi nieuws, geniet er lekker van. Knap hoor dat je wacht tot zaterdag... Ik had er moeite mee hihi
Hey dames, Even een korte update! Ondertussen zijn we 2,5 week verder en het lijkt goed te gaan. Op 27 maart had ik een dikke, bijna even duidelijke streep, en toen ben ik gestopt met testen. Sinds een week ontzettend misselijk dus word iedere minuut aan herinnerd dat ik zwanger ben 23 april krijgen we de eerste echo! Mijn man kwam 's avonds 22 maart thuis, liep voorbij de muur met tekst. Tilt de kat op en kijkt naar mij en vraagt: zag ik nou wat op de muur staan? Loopt terug en vraag vol ongeloof: meen je dat nou? Hahaha. Hij wist gelukkig nog precies wat het betekende! En was echt super super blij! De letters hangen er nu nog
Gefeliciteerd!! Ik zie hem duidelijk. Heerlijk gevoel he? Manlief al gebeld? Ik had trouwens ook de hoop opgegeven en prompt zwanger.