Hoi meiden, Ik zit vandaag op 9 of 10 DPO en heb vanochtend een testje gedaan (early). Nou heb ik geen idee of ik nou wel of helemaal niet iets zie ♀️. En stel dat t niets is, zou t dan te vroeg kunnen zijn? Zelfs met een extra vroege test? Misschien wil ik wel te graag hoor maar na mn vorige zwangerschap hoop ik gewoon op een wonder . Het resultaat was overigens na 8 minuten.
Je hebt de foto een andere kleur gegeven, dus ik vind het lastig om te bepalen waar ik moet kijken en of dat ik een streepje zie. Maar het kan zeker zo zijn dat je 9dpo een licht positieve test hebt. Ik testte zelf 8 of 9 dpo heel licht positief in de middag met een Early.
Nee dit is de originele foto, misschien lijkt het door de schaduw dat het is verkleurd maar heb er niets mee gedaan verder.
Ik vind de foto ook te onduidelijk om er iets over te zeggen. Kan je een nieuwe foto maken in daglicht?
Heb ‘m al weggegooid.. maar wacht gewoon maar af, misschien doe ik zondag nog een testje. Dinsdag zou ik ongesteld moeten worden (hopelijk niet)