Hoi allemaal, Ik ben Antoinette en ben nu voor de tweede keer zwanger. Ik heb een dochtertje die 1 juni 2 jaar is geworden. Bij de eerste zwangerschap was ik erg ziek en nu eigenlijk ook wel alleen kan er niet goed aan toe geven omdat ik mijn meisje heb rondlopen. Ik vind het heel erg spannend omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad in een vrij vroeg stadium. Heb nu al wel een echo gehad waarop het hartje al kloppend heel goed te zien was, maar toch voel ik me heel onzeker ook omdat ik een paar keer al bloedverlies heb gehad. Waarop de verloskundige zei dat ze er niet veel aan konden doen dan afwachten, wat echt niet leuk is om te horen. Maar ja we gaan er vanuit dat het goed gaat het cruciale moment van 3 maanden ben ik bijna voorbij. Groetjes,
Oh wat spannend maar ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd en positief denken! Wat voor kwaaltjes heb je precies? Ik ben ook zwanger van de 2e en had bij mijn zoontje nergens last van en nu wel. Ben nog maar 10 weken zwanger of het is al een wereld van verschil vooral de vermoeidheid is enorm slopend! Groetjes Messie