Hoii dames, na aanleiding van mijn vorige topic.. (Kruidvat 2v5) Hier een plaatje van het streepje zoals ik m bedoel.. het is een hele slechte kwaliteit foto, kan ik niks aan doen dat is mn telefoon.. In het echt istie iets duidelijker dus, maarja.. zo goed als het kan.. En voor de duidelijkheid Hij zat er binnen de tijd! Dus is geen indroger.. Was alleen benauwd dat het een voorgedrukte was, maar lijkt me zo stug dattie dan 2x te zien is?? Groetjess View attachment 119816
Hier nog een foto van de eerste test van het setje van 2 waar eigenlijk weinig op te zien was.. Even bewerkt, want je ziet geen kip op de normale foto, zo wazig istie hahaha. View attachment 119818
toch zie ik een schaduw op de eerste foto misschien over 2 daagjes nog eens testen? je zit ook wel veel dagen voor je nod
ik denk een indrooglijntje, heb het zelf ook met deze testen gehad. heel licht, maar wel roze en ruim binnen de tijd! helaas was ik toen niet zwanger.
ik zie ook niks, sorry! Maar je nod is pas over 6! dagen volgens je ticker? Succes en groetjes, Happymam
Ik zie op de eerste foto wel iets.. maar geen roze streepje. Ik ben benieuwd hoe een test over een aantal dagen er uit zou zien.. Succes met het lange wachten..
Haha jaaaa gedult hebben is niet mijn sterkste punt, maarja ik schiet er niks mee op klaarblijkelijk hahaha. Maaaar Goncaa! Hoe is het met jou? Al lekker aan de kwaaltjes? Zit je nog bij het ErasmusMc of gewoon bij de VK nu? Xx Dnze
Meid met mij gaat prima, alleen beetje misselijk en moe. Maar ik geniet van elk moment Nee lieverd ik ga niet naar Erasmus-MC vind daar gewoon niet leuk, elke keer als ik ga heb ik slecht gevoel. Ik ga gewoon naar VK , 19 jan heb ik mijn eerste echo... Heel spannend... DNZE, ik hoop dat je positief test, ik gun je echt !!!!!! Wanneer ga je weer testen ? Kusjes !!
Ik zie echt niks op de test, sorry. Even wachten met testen, het is erg vroeg. Als je jezelf ECHT moet overtuigen van een streepje op deze test, is het vaak vals alarm. Ik heb namelijk ook eens een 2de streepje gehad, maar zat toen rond mijn eisprong! Kwam ik daarna achter. De één blijft spierwit, de ander geeft een stom indrooglijntje.