Hoi, Ik ben momenteel 35,5 week zwanger en sinds enkele dagen heb ik enorm veel pijn in mijn rechterheup. Soms zit het iets meer vanvoor, andere keren voel ik het meer aan de achterkant. Het probleem is dat niets goed is dan. Ik kan niet zitten, niet liggen, niet staan en niet stappen. Het doet soms zo'n pijn dat ik er misselijk van word en denk dat ik moet overgeven. Een geluk dat dit niet heel de dag door het geval is, maar toch verschillende keren. Slapen lukt daardoor ook niet meer goed. Hebt u enig idee wat dit kan zijn en belangrijker, wat ik ertegen kan doen, want dit is echt niet meer leuk en het tast mijn humeur aan tegenover mijn 2 andere kindjes. Hartelijk bedankt.
hoi als je er zoveel last van hebt zou ik naar een fysio gaan voor wat tips en oefeningen. Zeker met kindje thuis moet je vaak bukken en tillen, als je wat advies krijgt zul je merken dat het beter gaat! Mirjam
Hoi, Ik ga reeds sinds enkele weken naar de kinesist omdat ik ook veel last heb van bekkeninstabiliteit. Hoort deze pijn bij b.i. of gaat het om nog iets anders? Vanavond moet ik terug en dan zal ik vragen dat ze zich concentreert op mijn heup. Ik heb een zittend beroep en dat is niet echt handig. Nog een weekje volhouden en dan stop ik.