Goedemorgen allemaal. Ik mag me bij de club van de zwangere toevoegen! Zojuist een test gedaan omdat ik 2 dagen over tijd was en last heb van lage rugpijnen en vol gevoel na het eten. En al snel verscheen daar het 2de streepje! Ik denk dat ik net 4 weken ben. Ik kan het nog steeds niet geloven!! Ik denk dat ik morgen nog maar een test ga doen hahaha . Wanneer moet je naar je huisarts voor verwijzing naar verloskundige? Ik heb zelf al eerder een miskraam gehad en die angst blijft toch wel bestaan. Proberen niet te veel zorgen te maken en te genieten van deze tijd. Daarnaast is er een maand geleden pcos gediagnosticeerd. Moet ik om deze redenen onder extra controle? Liefs, Sharon.
Gefeliciteerd!!! de verloskunde Kun je bellen maar meestal maken ze een afspraak als je 8 weken bent... maar je kan het alvast doen..weet je hoe? kan je alles vertellen over miskramen... heb er 2 gehad.. maar houdt moed!! ik ben nu 21 weken zwanger..je mag aangeven dat je dus een miskraam heb gehad, ik mag alleen al om die reden iets meer naar het hartje luisteren...dus iets meer controle dat is toch wel fijn hoor..
Gefeliciteerd! je hoeft niet eerst via de huisarts hoor...als je morgen zeker bent na de tweede test kan je een verloskundige bellen bij je in de buurt en daar een afspraak maken...idd als je meldt dat je eerder een miskraam hebt gehouden houden ze je vaak wat meer in de gate...
Dank jullie wel! Ik heb dus geen verwijsbrief nodig van de huisarts?? Ik dacht dat ik dit namelijk wel nodig had. Nog even een andere vraag. Ik slik al langere tijd foliumzuur. Nu las ik ook iets over vitamine D wat je extra moet slikken tijdens de zwangerschap, klopt dit? Ik zag namelijk wel dat in mijn foliumzuur tabletten van Gravitamon al 10 mg (200%) vitamine d zit. Is dit genoeg of moet ik dat nog bij gaan slikken? Liefs Sharon.
Hey, gefeliciteerd!! Nee je hoeft niet via je huisarts naar de vk. Dacht ik eerst ook, maar ik was gewoon vrij om er zelf een te kiezen. Wens je een goede zwangerschap toe!
Dank jullie wel! Ik heb al een afspraak gemaakt voor 8 juli. Ik kon/kan niet wachten hahaha. Even een andere vraag. Hoe komen jullie aan die leuke banner? Die als ondertekst staat, hoe doe je dat?
Hoi Sharon, van harte gefeliciteerd! Volgens mij hoef je geen verwijsbrief via de huisarts. De foliumzuurpillen zijn zeker een must, maar nu je zwanger bent kan je beter de zwangerschapspillen van Gravitamon halen, daar zit alles in wat je nodig hebt, oa ook 10 ug vitamine D per dragee (ook 200%) plus extra vitaminen en mineralen! Groetjes, Mano
Gefeliciteerd! Boven alle berichten staat een grijze balk, als eerste optie staat er Gebruikersinstellingen, daarop klikken, dan in het menu aan de linkerkant op Handtekening wijzigen klikken, en daar kun je het veranderen en opslaan. Waar de banners (dus met 'ik ben zoveel weken zwanger' en dat soort dingen) zelf vandaan komen, weet ik dan weer niet.. Volgens mij kun je op die van anderen klikken en kom je op zo'n site terecht.