Na 2 jaar en 3 maanden, waarvan 1,5 in de MMM hebben we voor het eerst een positieve test! In september gestart met een IVF behandeling. Op de dag van de punctie bleek de hoeveelheid zaad te weinig voor IVF te zijn, daarom hebben ze ICSI gedaan. Van de 8 eicellen konden ze er 5 injecteren. Daaruit zijn 3 embryo's ontstaan. 1 terug geplaatst en 1 is de vriezer ingegaan. Toen kwamen de vreselijke wacht weken. Woensdag kon ik me niet meer inhouden. Ik was zo gestrest en gespannen. Dus heb ik getest, 2 dagen voor de officiële testdag. En ik testte positief. Vol ongeloof keek heb ik een half uur naar de test gestaard, ik kon het niet geloven. Toen nog snel een clearblue gehaald. Deze gaf ook zwanger 1-2 wkn aan! Afgelopen dagen kv testen gedaan en elke dag wordt de test positiever! Ik kan het nog steeds niet geloven. Bekijk bijlage 354669
Hier nog een Heb zaterdag de hele dag naar mijn test gestaard.. Daarna heb ik geen test meer gedaan uit angst dit idee alleen al zorgt weer dat ik in wonderen geloof.. En daar wil ik gewoon even van genieten. Ga woensdag bloedtesten en hopen dat alles maar goed mag verlopen voor ons.. Geniet er van !