Hoe moet ik dit resultaat interpreteren? Hij is overwegend negatief, maar de aflijning van het '+'teken is duidelijk zichtbaar. Ik had de teststrips ook even uit de test gehaald. Op de ene strip staan 2 dikke lijnen en op de andere strip staat er 1. Groetjes
Die van mij ziet er hetzelfde uit, enkel het bovenste streepje is iets lichter. Het testen zelf was een heel raar moment. Ik had het gevoel dringend te moeten plassen, maar er kwam maar een klein straaltje uit. Ik had zelfs niet gedacht dat er überhaupt een resultaat tevoorschijn ging komen.
Klopt. Staat ook in de gebruiksaanwijzing. Komt doordat er ook bij Niet zwanger twee streepjes (kunnen) komen te staan. Zelf ook ooit bij de hand gehad (en nee, ik was 100% zeker niet zwanger). Even een nieuwe test doen.
Ik zie geen 2, maar 3 streepjes. Morgen even een nieuw testje gaan halen, maar geen clearblue meer. Die testen zijn veel te duur!
Je mag niet naar de streepjes kijken, want die staan er altijd bij de digitale. Als je het echt niet vertrouwd kun je beter morgen even naar Kruidvat gaan (2v5 zijn prima!) en dan heb je gewoon meer zekerheid. Die digitale zijn namelijk ook niet altijd even duidelijk.
Aub dames, naar de streepjes kijken van een digitale test heeft geen zin!! Zowel op een negatieve als een positieve staan strepen!