ovulatietesten en zwangerschapstesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bloem85, Jul 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik heb hier een aantal keer eerder wat testen aangeboden om te kijken of er vraag naar was. Ik ben namelijk in de periode dat ik probeerde zwanger te worden op zoek gegaan naar goede en vooral goedkope zwanger- en ovulatietesten. Deze heb ik gevonden en zelf veel gebruikt. Nu verkoop ik deze graag door. Ik verdien er niet veel mee, maar kan er wel anderen blij mee maken.
    Ik heb zowel dipsticks als cassetes.
    Voor 5 cassettes vraag ik 2,50 incl. Verzenden.
    Voor 10 cassettes vraag ik 4,50 incl. Verzenden
    Voor 10 dipsticks vraag ik 2,50 incl. Verzenden
    Voor 20 dipsticks vraag ik 4,50 incl. Verzenden

Ik hoor het graag als je iets wilt overnemen.

2. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Je hebt pb.

3. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

De cassettes heb ik zojuist verkocht.
    Van de dipsticks heb ik nog veel ovulatietesten en zwangerschapstesten.

4. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

Mar 28, 2011
    1,474
    395
    83
    je hebt pb

5. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Je verkoopt al best een tijd testen. Zijn ze op een gegeven moment op? Vanaf maart bied je ze al regelmatig aan, of verdien je er toch stiekem wat mee?

6. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Klopt dat ik ze al een paar keer heb aangeboden, dat heb ik er ook in gezet. Om te kijken of er wel vraag naar was. En ik verdien er ongeveer 1 euro per verzending mee, dus dat is nou niet mijn grootste doel. Ik wil graag anderen ook goedkoop testen aanbieden, omdat ik het zelf zonde vond om daar zo veel voor te betalen.

7. R85

R85 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Maar waarom vermeld je dan gewoon niet waar andere meiden die testen kunnen kopen waar jij ze ook koopt? Dan help je ze ook. Vind dit een beetje raar eerlijk gezegd. En weet ook niet of het eigenlijk wel mag...

Share This Page