Hallo allemaal, Helaas in juni hadden wij een miskraam met 6 weken. Zitten nu iets langer dan een jaar in de MMM waarvan nu de 4e ronde met Clomid. 2 rondes voor de miskraam en nu de 2e ronde weer na mijn miskraam. Ik moet dinsdag ongeveer ongesteld worden ja of nee. Heb afgelopen dageb wat last gehad van rommelende darmen en gevoelige borsten. Voor de zekerheid testje gedaan........ zien jullie iets? Bedankt xxx
Ik zie zeker een lijn! Ik zeg alvast gefeliciteerd =] Ik zit ook in de 2de ronde na mijn miskraam.. ik heb gisteren getest omdat mij al 2 dagen opviel dat mijn borsten groter waren. Ik bleek achteraf gisteren nog maar op 8dp te zitten en mijn lijntje is echt een tuur lijntje, die van jou staat er al mooi. Ik hoop dat ie mooi oploopt, en dat het dit keer wel goed voor je gaat! Veel succes
Bedankt voor je reactie! Spannend allemaal he....? Ik vind het allemaal maar heel bijzonder dat het kan...! Gebruik jij ook Clomid?
Mooie test hoor, daar hoef je geen eens voor te turen en dat zo vroeg voor NOD. Hopelijk wordt hij mooi donkerder
Heel spannend, maar dit ziet er iig al goed uit Ik duim voor je dat het goed gaat. Nee ik heb ook nog helemaal geen onderzoeken gehad. Bij 3 miskramen achter elkaar pas..(heb 2 vroege miskramen gehad. van 6 weken en een van 5 weken.) Dat hoop ik dus niet mee te maken =]