Ook ik mag me hier melden In december bevallen van ons zoontje en van de week alweer een positieve test in handen 😍 Ben mega gelukkig !
Respect, zou er zelf niet aan moeten denken! Maar wie weet overkomt het ons natuurlijk ook, haha. Blijft een wonder, zwanger mogen zijn en een kind krijgen!
Wow, mijn dochter is een paar dagen jonger dan jouw zoontje en ik moet er echt niet aan denken! Wel gefeliciteerd natuurlijk, maar laat je goed begeleiden door je vk, want je lichaam is nog niet hersteld natuurlijk.
Wij beiden wilden gelijk voor nog een wondertje gaan. En goede begeleiding is natuurlijk vanzelfsprekend
Gefeliciteerd!! Leuk hoor Hoeveel maanden leeftijdsverschil heb je straks? Bij ons zit er straks 14 maanden tussen. Ook snel, maar heb er zin in
Gaaf joh. Wie weet wordt jullie baby nog een maand voor de verjaardag van jullie kindje geboren (rare zin zo ) Een fijne zwangerschap toegewenst en als je moe bent ga ook lekker liggen als jullie kindje overdag slaapt.
Dat zal wat zijn haha. Alsof m'n zoontje weet dat ik nu wat vermoeid ben, hij slaapt ineens van 8 tot 8 dus ik kom nu zeker aan m'n rust