Mooie test! Als je 30 maart een positieve ovulatie test had, dus zul je nu ongeveer 9 of 10 dpo zijn! Gefeliciteerd!
ohjee 9 of 10 dpo dus. Nou hopen dat het dan maar goed gaat. Krijg het wel helemaal op de zenuwen nu haha.. Hele tijd menstruatiekramp dus best wel onzeker vooral als het dan 9 of 10 dpo blijkt te zijn.. Verder bedankt voor de felicitatie's
Met ochtendurine getest had verwacht dat ze donkerde waren? Hier zijn ze opgedroogd. De streepjes stonden erwel binnen de tijd. Kan het zo zijn dat ik smiddags beter test als in de ochtend? Word er zo onzeker van.
Hcg loopt niet bij iedereen even snel op. En je kan idd een middagtester zijn. Bij mij waren de streepjes ook steeds beter in de loop van de dag dan met ochtendurine.
Je kunt het beste vergelijken met die van morgen, dan zit er 48 uur tussen. En ik ben ook een middag tester! En na NOD testte ik s ochtends ook!
Ik had op 9 DPO ook zo'n test als jij, heel licht streepje, en ook de menstruatiekrampjes waarvan je spreekt zijn herkenbaar. Had ik destijds ook en was ook nu weer een teken van zwangerschap . Proficiat!