Is het een goede Duo Wagen? tips..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hotsiflots, 12 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hallo Dames

Even snel jullie advies nodig, ik verwacht een tweeling en daarmee moet je wat eerder alles in huis hebben, nu heb ik al heel lang een duo kinderwagen op het oog, die ik via internet kan bestellen.

Mijn vraag; Is het betrouwbaar? ik internet bankier dus niet zelf dat doet bewindvoering voor mij, het gaat om deze wagen: de babyactive Twinni paars compleet 700 euro, ik wil deze wagen vanwege de kleur, compleetheid en dat het achterelkaar is, ik wil geen wagen naast elkaar of onder elkaar

Misschien iemand ervaring met deze wagens? is het betrouwbaar?

Link: Duo / tweeling kinderwagen Babyactive Twinni paars

2. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik zou zelf niet kiezen voor een zitje waarbij een kind steeds achterstevoren rijdt. Mijn zoon werd ziek door op die manier vervoert te worden.

je hebt ze ook achter elkaar maar beide voorwaarts

Dit is natuurlijk persoonlijk...

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik zou daar inderdaad ook niet voor kiezen.
    Ook zijn de reiswiegen erg kort. 77cm is niet echt lang.

Maar jij moet het geheel zelf weten. ;)
    worden ze nergens in een winkel verkocht? En anders recensies lezen van de website

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    #4 Hotsiflots, 12 mei 2016
    Laatst bewerkt: 12 mei 2016
    Kiekeboe4 je kan de zitjes plaatsen zoals jijzelf wilt naar elkaar toe af of allebei mijn kant op, of lig bak in combi met zitten mocht je een ouder kind hebben https://www.youtube.com/watch?v=MstcOYAHEhY ik zou ze ook beide 1 kant op zetten hoor!! en je kan de wagen van tweeling naar eenling veranderen.

Meisje93 dat ie klein zou zijn was ik al bang voor, maar hoelang liggen ze nou eigenlijk in zo'n ligbak ik kan altijd de zitje pakken en die gebruiken in lig stand als ze er te snel uitgroeien.

Reviews heb ik ook gelezen en veel zijn enthousiast alleen de levertijd vinden veel lang duren: 5 weken

Maar so far wil ik hem nog steeds :D

Ze hebben de wagen ook voor drielingen en hier kun je zien dat de zitjes verandert kunnen worden van richting etc https://www.youtube.com/watch?v=eU-FTRMeN7c

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wbt de wagenbak.. Daar liggen ze zo lang mogelijk in... Tot ze zowat klem liggen haha
    Hoe langer ze in een bak kunnen hoe beter coor het kindje, voor de rug e.d

Gemiddeld liggen ze daar echt wel een half jaar in

6. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    ah bedankt voor de info, ik ga het zien heb hem besteld.

Deel Deze Pagina