Mijn jongste zoon heeft prachtig haar dat ik wel knip maar het is toch redelijk lang. Omdat hij een uniseks gezichtje heeft (mijn oudste had altijd al een jongenskoppie) zeggen mensen ook heel vaak "zij" tegen hem. Ach ja..
Heel Herkenbaar, zoonlief heeft echt een jongensgezicht, vind ik en meerdere met mijn...hij heeft ook veel blauw aan meestal.....en dan nog vragen ze of het een jongen is!
Hier zei ik weleens als ze duidelijk meisjesroze aanhad: t is een klein homootje, vandaar dat roze... de blik op het gezicht van sommige mensen was dan echt hilarisch!
Herkenbaar, al heb ik er soms ook.moeite mee om te ontdekken bij andere of het een.jongen of meisje is. Laatst blauwe kinderwagen, blauwe deken, blauwe speen en witte kleren aan. Dacht dus een jongen....maar bleek een meisje te zijn!
óns meisje heeft een rose nijntje jas aan met een witte muts met strikje is het een jongetje?? heb van de week gezegd: ja staat dat ROSE hem niet prachtig vond die mevr niet zo leuk hihihi of in de MC met een rose hoes eromheen en dan wat een lief jongetje!!