Hallo allemaal, Wat vinden jullie van de meisjesnamen Féline en Liva? Hoor graag jullie reacties op deze namen.. wij komen er nl niet uit ! Groeten Iloon
Ik zou het niet hetzelfde uitspreken... Féline = fee-line en Feline = fuh-line. Ik vind beide namen mooi overigens! Livia nog iets mooier dan Liva
Ik vind het allebei mooie namen. Feline heeft een mooiere klank (vind ik), maar Liva is wat meer bijzonder. Zou Lieve nog een optie zijn?
Bedankt al voor jullie reacties! Mijn twijfel bij Liva zit 'm in dat ik het een super leuke meisjesnaam vind maar is deze naam nog steeds leuk voor een volwassen vrouw? Streepje op Feline omdat ik anders denk dat het snel Felien gaat worden en ik fee lie ne mooier vind...
@ Fabje; dat is precies het dilemma... vinden wij nl ook.. Lieve vind ik persoonlijk ietsje te lief klinken... Bedankt!
Allebei erg mooi, bij mijn jongste ging het tussen Feline en haar huidige naam, en Liva staat nu op mijn lijstje! Lichte voorkeur voor Liva, maar vind Feline ook nog steeds prachtig.
Ik zou Féline juist eerder uitspreken als Feelien (ongeveer), omdat het dan Frans aandoet. Ik vind het mooier dan Liva, dat klinkt voor mij wat onaf en meer als een merk ofzo dan als een mensennaam. Livia vind ik wel mooi.
Liva klinkt voor mij een beetje onaf. Feline is leuk, lijkt mij ook iets minder modegevoelig (al hoor je hem nu wel vaker). Wat ik ook leuk vindt en wat erop lijkt: Felice
Feline vind ik mooi. Liva voelt voor mij niet af, ik Denk dat ik het persoonlijk telkens zou verwarren met Livia. Maar als je er eenmaal aan gewend bent, is het een prima naam lijkt me.
Feline vind ik een beetje een modenaam momenteel en niet zo leuk en bij Liva heb ik het zelfde idee en doet mij denken aan liga..... Misschien is Line een optie? Die vind ik leuk en pittig en iets tijdlozer....