Is het een virus of ff naar de ha?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja zal wel heersen. Ik ben dinsdag t/m vrijdag ziek geweest. Daarna afwisselend verstopping, normaal en dun. Ben het nu wel beu.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Omdat als mensen voor elk onbenullige ding gaan bellen, met zo'n instelling, de premies elk jaar steeds duurder worden en de wachttijden bij de huisarts langer. Niet alleen in de wachtkamer, maar ook aan de telefoon. Ik heb dus wel eens een kwartier aan de lijn gehangen tijdens het telefonisch spreekuur.
    Was je zegt klopt niet. Maar goed... dat je nu verwijst naar de regering zegt al genoeg ;)

3. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Dan niet joh.
    Maar zoals iemand anders ook al zegt: dat jij de regering er direct bij haalt, zegt mij wel genoeg.
    Ga geen dingen roepen als je er geen fluit van weet.

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Fijn dit te lezen, hier dus ook te paken, vond nogal griezelig vooral t duizelig.. Ziek zijn is ding maar wankelend de trap af brrrr

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Op de billen dan maar ;)

Nee geintje. Beterschap hoor!

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Het heerst, had zaterdag een festival waar ik moest helpen als hulpverlener met het Rode Kruis en daar kwamen ook meerdere mensen met deze klachten.

Helaas heb ik het sinds zondag ook. Begon idd met rommelende darmen en misselijk. Sinds vannacht opeens zulke erge steken in mijn buik, diarree en overgeven. Ook zoo duizelig. Ik ben denk ik flauw gevallen op de wc, ik werd zo raar opeens, heel licht in mijn hoofd, dikke zweetaanval en opeens was het iets later. Ik ben van 04:00-08:00 in de weer geweest ermee. Vandaag verder de hele dag geslapen, en nu gaat het wel weer wat.

Beterschap ts en alle anderen, vind het maar een heftig virus weer.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn man zei vorige week nog dat er iets heerste, dus zou best kunnen dat je een buikgriepje hebt.

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb amper gegeten vandaag maar voel me wel redelijk nu. Hopelijk snel weer helemaal fit.

Beterschap iedereen!!

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat ik met die regel over de regering wilde zeggen is dat het echt niet door de onbenullige telefoontjes en bezoekjes komt van de patiënten dat de premies nu de pan uit rijzen. Maar goed, zal wel weer een domme opmerking zijn. ;)

Ik vind het niet zo gek dat mensen tegenwoordig voor '' onbenullige '' dingen gaan bellen. En wie bepaalt dat het iets onbenulligs is? Ik snap heel goed dat de zorg veel kost maar als je verdorie 130 euro per maand betaald, een eigen risico hebt van 350 euro en ieder jaar te horen krijgt dat de verzekeringen nog miljoenen winst maken dan vind ik niet dat men moet gaan zitten zeiken als iemand eens een '' onbenullig '' telefoontje pleegt.

Ik heb ook een hele tijd gehad dat ik dacht dat ik een '' onbenullige '' vermoeidheid had, dat ik te veel hooi op mijn vork nam en dat ik dus dacht gewoon wat gas terug te moeten nemen. Was vaak duizelig, had pijnlijke spieren etc. Toen mijn bloed getest werd bleek dat ik een extreem B12 tekort had, zit nu de rest van mijn leven vast aan van die klote prikken om het op orde te krijgen..... Wat ik hier mee wil zeggen is dat iemand van achter zijn computertje op een forumpje dus niet kan bepalen of iets '' onbenulligs '' is of niet.;)

Maar laat mij maar domme opmerkingen geven, als ik iets niet vertrouw bel ik gewoon de assistente en als iemand dat als een '' onbenullig '' telefoontje ziet dan kan mij dat geen ene reet schelen. :p

10. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Had ik vorige week ook 2 dagen. Ik ben nooit duizelig, maar het werd af en toe zwart voor m'n ogen. Geen idee wat het is geweest.

11. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Bij onze huisartsenpraktijk geven de assistentes helemaal geen advies. Ze vragen of je wel of geen afspraak met de huisarts wilt. Zij zijn erg druk met praktijkzaken waarmee ze de huisarts ontlasten. Maar medisch advies geven zij pertinent niet.

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Bleh ik dacht gister dat het beter ging, maar mooi niet dus. Darmen doen het iets beter nu, maar ben nu vooral heel duizelig en benauwd.

13. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Net toch maar even de dokter gebeld en de assistente zei dat het niet ernstig klonk. Moet het nog even aanzien en veel water drinken.

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.231
    23.337
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    ? Das ook raar. Ik geef wel degelijk advies, dat behoort ook tot mijn taken. En beslissen of iemand wel of niet hoeft te komen. Anders komt iedereen voor elk klein ding of iets waar ze 'al' een dag last van hebben en we hebben het druk zat. Ik documenteer natuurlijk wel alles, en mijn werkgever leest dat ook allemaal na. En als ik iets niet weet bespreek ik het met hem en bel ik die persoon terug.

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hopelijk voel je je snel weer beter.

16. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

De assistentes in onze praktijk geven geen medisch advies.

Als het gaat om iets 'lichts' gaat, kan je bellen op het telefonisch spreekuur.

17. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik werd vanmiddag onwel in het zkh. Moest erheen met mijn zoontje en kreeg tijdens het gesprek met de arts ineens een zweetaanval en zwart voor de ogen. Ik moest ff gaan liggen van hem en kreeg ranja.

Hoort dat ook bij het virus?

Ben nu nog duizelig.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Klinkt eerder als een paniekaanval...

19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.231
    23.337
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Nou, wij dus wel. Daar ben ik tenslotte voor geschoold.

20. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja ik weet niet, nu nog duizelig dus lig al heerlijk op bed.

Deel Deze Pagina