Is het een virus of ff naar de ha?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Ben je aan het dieten?
    Stress?
    Lage bloeddruk?

Duizeligheidsklachten klinken niet als een virus.

Drink je wel genoeg?

2. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb ivm misselijkheid en darmklachten de afgelopen dagen erg weinig gegeten.

Ja beetje stress.

Nu constant duizelig. Bel de ha zo gelijk.

Vind het nu best eng.

3. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zou toch even proberen een afspraak proberen te maken
    Het hoeft natuurlijk absoluut niet hetzelfde te zijn maar mijn man had soortgelijke klachten en toen zei de ha een virus en langskomen was niet nodig. Ook mensen die riepen voor rommelende darmen bel je toch niet.
    Nou goed mijn man lag nog geen 24 uur later te vechten voor z'n leven op de operatietafel. Ik vind dus dat je altijd moet bellen/langsgaan als je het niet vertrouwd

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik mag vanmiddag langskomen.

Was nog een hele klus om een afspraak te maken. De assistente deed erg onvriendelijk en vroeg of ik niet kon wachten tot dinsdag, want dan is mijn eigen ha terug van vakantie. Vond het een erg vervelend gesprek.

Wat een eng verhaal Onje, wat had hij precies?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Stress kan je lichaam helaas ook erg raar op reageren!

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik weet het en daar ben ik eerlijk gezegd ook best gevoelig voor. Maar ik wil het gewoon even na laten kijken allemaal. Voel me bijna constant erg duizelig en gister in het zkh dus ineens onwel geworden.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt. Goed van je dat je even langs gaat bij de Huisarts.

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan ook hyperventilatie zijn. Door stress kun je verkeerd gaan ademhalen, met het gevolg dat je erg duizelig en je er naar/vreemd gaat voelen. Het kan ook zijn weerslag op je darmen en maag hebben.
    Heb het zelf ook bij de hand gehad.

Maar het is goed om even bij de huisarts langs te gaan. Benoem dan ook je stress.

9. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik heb ook nog steeds exact dezelfde klachten, mijn broer heeft het ondertussen ook. het lijkt mij toch echt en virus. ik begin me nu na een volle week ietsjes beter te voelen maar blijf enorm duizelig en misselijk. ( ach wel goed voor de lijn)

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Eigenlijk zijn mijn enige klachten nu nog de duizeligheid en hoofdpijn. En als ik teveel doe krijg ik het heel benauwd.

Raar virus!

Haha ja die platte buik heb ik nu ook wel ja.

11. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Hoe was het bij de ha Minny?

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Heel fijn gesprek gehad met de ha.

Bloeddruk was 110-65, beetje laag maar vond hij keurig. Verder denkt hij dat het een combi is van ziek, weinig eten en spanning vh zkh.

Duizelingen zijn nu ook weg, dus gaat goed nu.

13. misa

misa Niet meer actief

Ja dat vind ik ook. Sterkte ts!

14. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Dank jullie wel. Ik voel me al stukken beter. Morgen weer werken.

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Heb het een keer in Spanje gehad een paar jaar geleden was echt goed ziek. Had een ijsje gegeten dag ervoor die was wat gesmolten denk dat t m daar in heeft gezeten. Voedselvergiftiging dus.

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ah lees nu dat je steeds zo duizelig bent. Hier na de zwangerschap in december 2013 heel erg gehad was zo beroerd dat ik daar dus misselijk van werd. Na allemaal onderzoeken kwam er dus niks uit, nou zat echt niet tussen mijn oren had echt flinke duizelingen en ja dus ook in bed tijdens het slapen drama!! Wil dit zo nooit meer mee maken. Waarschijnlijk kwam het bij dus toch door weinig slaap, druk (net een baby van een paar maanden, was de bevalling ook niet meteen de oude) waarschijnlijk weer overspannen / stress die heeft dit bij mij allemaal veroorzaakt terwijl ik steeds dacht dat ik iets raars had met evenwicht stoornis en zo alles gaat door je hoofd maar gelukkig is het dat niet. Ik heb het nog steeds snel moet dan oppassen dat ik niet al te veel doe (zit ook niet zo vaak stil). Heel veel sterkte hopelijk trekt het gauw weg!!

Deel Deze Pagina