Ik zou graag het syntome willen weten...alleen van voor de NOD? En wanneer deze syntome "ongeveer" was begonnen. Hoeveel dagen na het eisprong? Ik hoop op heel veel reacties?
Daar is een topic over als je iets verder naar beneden kijkt op het forum Daar geven zwangere vrouwen aan wat ze hebben gevoelt.. en wat ze nu voelen. Misschien heb je daar iets meer aan.
Ik had deze onderwerp al gelezen, maar kon niet vinden van "vanaf wanneer" het eerste syntomen echt kwam. Maar bedankt voor het antwoorden. Ik ga maar weer daar lezen, mischien dat ik er toch wat over terug vinden.
Misschien dat ik je volgende week kan vertellen wat het is hihi. Ik heb deze maand vanaf 2 dagen na eisprong misselijkheid, paar dagen later weer over en sindsdien opgeblazen gevoel, elke dag een grote boodschap (normaal 1x p.week ofzo ), zere tepels en een tik voor snacks.... misschien heb je hier iets aan
nou ik dacht allerlei symptomen te hebben die met een evntuele zwangerschap te maken konden hebben. licht menstruatiegevoel 7 dagen voor de vermoedelijke nod (beetje verwarrend omdat ik 10 mei ongesteld was en de 24e weer) en vandaag weer ongesteld. ik had ook al zere borsten, sochtends behoorlijk misselijk, en rare kleine pukkeltjes op mijn armen. heel erg veel dorst, maar dat kan ook aan de warmte hebben gelegen haha. zere tepels, en erge hoofdpijn. En dan toch wordt ik weer ongesteld vandaag? had zelfs een lichte positieve test, heb de test opengemaakt en toen kon je dat lichte streepje wel zien? snap er niks meer van. ben nu ongesteld met een beetje kramp erbij, voelt als een gewone menstruatie dus ik zal alles wel misplaatst hebben. groetjes marian
Hoelang ben je al van de pil af? Het kan dus ook ontpillen zijn he.. Heb het dus ook het ontpillen dus ik ga nergens van uit totdat ik paar dagen overtijd ben.
Bij mijn eerste voelde ik helemaal niets maar bij mijn tweede wel. Toen wist ik gewoon ongeveer een paar dagen na bevruchting al dat het raak was. Vage buikpijn, net een soort menstruatieachtig gevoel zeg maar.... En het was ook zo, de test bevestigde alleen maar wat ik toch wat ik al wist.
ben al 2 jaar pilloos al een keer zwanger geweest maar nog hou ik klachten en elke maand worden ze erger
Dan is het geen ontpillen meer nee.. pfff Ik had het ook daarom ben ik dus aan de pil gegaan. Juist om die klachten.. Nu ben ik er dus ook al een tijd van af en herken jou gevoel.... Elke maand word het erger... ook aan deze kant. Sterkte er mee... meer kan ik niet zeggen.
tsja het is niet anders ik bouw op geen 1 klacht meer alleen overtijd zijn en dan een posi test geeft me duidelijkheid (iedereen trouwens)