Helaas vrees ik is het einde in zicht van mijn bv periode. Vanmorgen heb ik Jesper gewoon na de bv nog een flesje van 120cc bij gegeven omdat ik vreesde dat hij niet genoeg zou hebben gehad aan alleen de bv. Elke morgen lijkt het wat minder te worden. Misschien dat hij daarom wat ging bijten vorige week. Aan de ene kant vind ik het zoooo jammer maar aan de andere kant..ach ik heb m 7,5 maanden bv gegeven, ben ik best wel trots op! ik had me van te voren 6 maanden voorgenomen als alles goed zou gaan. Ik vind het alleen zo enorm knus, zo 's morgens samen op bed aan de borst. Die grote kijkers die me in de ogen aankijken...ach ja een flesje kan ik ook op bed geven denk ik dan ook weer. Het is erg dubbel allemaal.... Kijk ik kan natuurlijk wel gaan proberen om mijn bv weer op te gaan krikken maar daar heb ik ook geen zin meer in, ben stiekum wel blij dat ik van dat kolven af ben namelijk.... ach en anders iedere morgen eerst beetje borst en daarna nog een beetje fles....
Ik vind het al hartstikke goed van je dat je het zolang hebt volgehouden, kun je trots op zijn! Als je geen zin hebt om het op te krikken, dan moet je dat niet doen. Jesper heeft al zoveel goeds van je meegekregen!
Tis natuurlijk reuze jammer! Een afsluiting van een hele fijne gezellige en knusse periode. Maar uit je bericht maak ik op dat je je besluit al wel genomen hebt (zeg het maar als ik het verkeerd heb hoor). Die 7.5 maand pakt niemand jullie meer af. Dat alleen is al een pluim waard! En misschien kan je proberen alleen de ochtend en avond voeding erin te houden?
Hee Mowtom, Ik had eigenlijk hetzelfde als jij. Als het goed was blijven gaan had ik het liefst nu nog gegeven, maar dat kolven werd ik ook gek van. Ik heb zelf 6 maanden volledig gegeven en daarna nog tot 7,5 maanden de ochtend en de avond. Helaas haalde mijn dochter daar niet meer genoeg uit en ik had ook geen zin meer om het op te krikken. Geniet nog even van de laatste voedingen! En vergeet het fototoestel niet! Groetjes Firella
Ik zou lekker blijven aanleggen zolang het gezellig is. Desnoods met een flesje erna. Om op te krikken hoef je niet per sé te kolven. Vaak komt er ook meer als je een weekeindje samen in bed kruipt, ontblote bovenlijven, veel huid-op-huidcontact, samen in bad. En door tijdelijk wat vaker aan te leggen, en door bij het aanleggen te wisselvoeden (dus na borst 2 verder met borst 3, 4 etc.)
Nou ja we zien wel. ik blijf voorlopig nog wel de ochtenden geven en ja dan maar een klein flesje nog na...kunnen we toch nog genieten samen!