Ik had ook 2 holtes maar de ene is nooit tot ontwikkeling gekomen en met mijn kleine man gaat verder alles goed
Nee hoor. Bloed ziet er uit als zwart met witte streepjes, vlekkerig. Is niet zo egaal zwart als helder vocht. Google maar eens "hematoma on ultrasound" en kijk naar de afbeeldingen.
Ik hoef dat niet te googlen,het is jaren onderdeel van mijn werk geweest.En nee,bloed heeft geen witte stipjes,maar is gewoon een zwarte vlek op een echo.
Is ook mijn werk, misschien moet je het toch even opzoeken? Alleen zeer vers bloed is kortdurend zwart, daarna wordt het ruising. Dat is wanneer de stolling optreedt.
maar deze discussie heeft verder weinig toegevoegde waarde voor TS. Veel succes in de wachttijd tot de volgende echo!
Mijn eerste zwangerschap en derde zwangerschap waren Beide tweeling zwangerschappen, met beide rond 7 weken twee zwarte vlekken (vruchtzakjes) en twee kloppende hartjes. Echter, ging het bij de eerste zwangerschap met 9 weken mis... Een hartje klopte niet meer. (Gelukkig gaat het bij deze zwangerschap wel goed). Het kan dus alle kanten op gaan... Bij vroege echo's zie je vaker twee vruchtzakjes, maar heel vaak hoor/lees je ook dat een niet tot ontwikkeling komt, of waarbij het voor de twaalf wkn alsnog misgaat. Dat is het "nadeel" van vroege echo's. Je kunt niet anders dan afwachten. Het zou prima een tweeling kunnen zijn, maar ook een leeg vruchtzakje. Ik weet wel dat ze bij mij beide keren met 7 wkn wel twee duidelijke kindjes zagen, dus geen enkele twijfel. Succes met wachten! Ben benieuwd naar de uitkomst.
Gisteravond mochten we voor een echo komen , omdat de spanning zo groot werd dat ik er slecht van sliep. Het is 1 kindje !! met een super mooi kloppend hartje . Het andere is een leeg vruchtzakje.